کد خبر: ۸۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

تکلیف مکان احداث پارک بانوان جهرم مشخص شد

شهردار جهرم از مکان‌یابی برای احداث پارک بانوان در این شهر خبر داد و گفت: این پارک مصداق سرمایه‌گذاری برای کانون خانواده‌ است.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پسین جهرم، سیاوش قزلی شهردار جهرم در جمع خبرنگاران از اختصاص قسمتی از پارک ۱۱هکتاری محمدآباد به بانوان خبرداد و گفت: پارک محمد آباد در سه قسمت  طراحی شده است که قسمت اول فضای عمومی،  تجاری و فرهنگی برای درآمدزایی، قسمت دوم مخصوص خانواده‌ها و قسمت سوم به بانوان اختصاص داده شده است. 

وی با اشاره به ضرورت ایجاد پارک بانوان و تاکید بر اینکه این پارک مصداق سرمایه‌گذاری برای کانون خانواده‌ است، تصریح کرد: تقویت جسم و تحرک بیشتر بانوان، تفریح در فضایی به دور از استرس‌های محیطی، تقویت روحیه شادی و نشاط در زنان بویژه در بین دختران جوان، شادابی و تخلیه انرژی دختران جوان در محیطی امن همراه با آرامش خاطر و به دور از نگاه نامحرمان و کاهش هیجانات جسمی و روحی ازمزایای این پارک است.

شهردار جهرم از تجهیز پارک‌ها و معابر سطح شهر با اعتبار ۳۰میلیارد ریال خبر داد و گفت: از جمله این پارک‌ها پارک گلستان است که همزمان با شب میلاد امام زمان روشنایی آن تامین شد. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود بودجه اما با استقرار امکانات در پارک کوهسار و پارک لاله؛ مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده‌ها فراهم شده که خانواده‌ها نیز استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

به گزارش پسین جهرم، با روشن شدن مکان اختصاص یافته برای احداث پارک بانوان که چند سال به طول انجامید، اکنون وقت عملی شدن و تحقق این وعده توسط شهردار و اعضای شورای شهر است، امری که امیدواریم به سال‌های آینده و یا به آرزوی دیرینه مردم جهرم تبدیل نشود.




برچسب ها: پارک ، بانوان ، جهرم
نظرات بینندگان