کد خبر: ۸۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

سپاه با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را یک وظیفه دانست و گفت: سپاه با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کند.

به گزارش شیرازه، سعید کوشکی جهرمی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه سپاه با تمام وجود از انقلاب اسلامی پاسداری و با توطئه‌های دشمن مقابله می‌کند، اظهار داشت: تجهیزات و امکانات لازم است اما دارا بودن آن‌ها به‌تنهایی پیش برنده نیست.

وی با بیان اینکه دشمن‌شناسی، روشنگری و مطالبه‌گری از راهکارهای مقابله با نفوذ دشمن است، پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را یک وظیفه دانست و افزود: باید به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه کرد و راهی که معظم‌له در پیش گرفته‌اند به پیروزی می‌رسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نقش تربیتی حلقه‌های صالحین اضافه کرد: استکبار با هزینه بسیار زیاد در راستای تقویت هجوم فرهنگی خود تلاش می‌کند و بسیج نیز برای مبارزه با این هجوم استکبار، عزم خود را جزم کرده است.

کوشکی جهرمی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان شرکت‌کننده در دوره‌های خط امام استانی و طرح ولایت کشوری و همچنین سازماندهی آن‌ها در بسیج دانشجویی تصریح کرد: بسیجیان سربلند و بی‌ادعا در خدمت نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به تشکیل مجمع ادوار بسیج دانشجویی استان فارس گفت: ادوار بسیج دانشجویی می‌تواند به افزایش کیفیت برنامه‌های این تشکل کمک کند، از این‌رو باید از ظرفیت آن‌ها نیز به نحو شایسته استفاده شود.

در این نشست کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به بیان نظرات خود در مورد افزایش اثربخشی و تأثیرگذاری برنامه‌ها و همچنین برنامه‌های اجرایی بسیج دانشجویی پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان