کد خبر: ۸۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم:

اصناف سرمایه های تاثیرگذار اجتماعی پلیس هستند

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم اصناف را از سرمایه های تاثیرگزار اجتماعی پلیس دانست و گفت: مشارکت و تعامل کسبه و بازاریان نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار و حفظ آرامش جامعه دارد.

به گزارش شیرازه؛به نقل از پسین جهرم عبدالعظیم انصاری رئیس پلیس جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار ما با گرامیداشت یکم تیرماه روز اصناف، بیان داشت: امنیت یک تولید عمومی و جمعی است و همه ما مسئول هستیم و اصناف نیز در تولید امنیت بسیار تاثیرگذار هستند و تعامل اصناف و نیروی انتظامی یک ضرورت است.

وی، اصناف را از سرمایه های تاثیرگزار اجتماعی پلیس دانست و گفت: مشارکت و تعامل کسبه و بازاریان نقش مهمی در تحقق امنیت پایدار و حفظ آرامش جامعه دارد.

رئیس پلیس جهرم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان به استفاده از تولیدات داخلی و کالاهای کشورمان، گفت: وظیفه بازاریان و کسبه بسیار مهم و خطیر بوده و بایستی با حمایت و تبلیغ از کالای داخلی بیشترین نقش را در اقتصاد مقاومتی ایفا کنند.

انصاری تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران از هر روشی سعی در نفوذ به خانه های مردم را دارند اما این اصناف هستند که جلوی ترویج فرهنگ و الگوی پوشش نامتعارف و شکستن هنجارها می ایستند و با عدل و انصاف، ارائه کالای با کیفیت و کمیت در زمان و محل مناسب، امنیت جامعه را برقرار می کنند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از جرایم به‌ خصوص سرقت به مراتب آسان تر و کم هزینه تر است، تاکید کرد: اصناف باید با مشارکت پلیس، زمینه سرقت از صنوف را به حداقل ممکن برسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، ضمن تقدیر از کسبه و بازاریان به خاطر توجه به هشدار های پلیسی و اقدامات پیشگیرانه، از آنان خواست با استفاده از سیستم های حفاظت الکترونیکی نوین در حفظ امنیت، اموال و دارایی خود کوشا باشند.


برچسب ها: اصناف ، جهرم ، پلیس
نظرات بینندگان