کد خبر: ۸۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۲ - ۰۲ تير ۱۳۹۵

جمعی از مسئولان و کارکنان ادارات پاسارگاد با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند

طاهر ایزدی فرماندار پاسارگاد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان پاسارگاد با حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد دیدار کردند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از طنین پاسارگاد، طاهر ایزدی فرماندار پاسارگاد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان پاسارگاد با حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام پردل با شاره به مشکلات فراوان در بخش پاسارگاد اظهار داشت: تمامی ما در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل نام گذاری شده با توسل به بی بی دو عالم فاطمه زهرا بتوانیم در رسیدگی به امر محرومین و نیازمندان جامعه کوشا باشیم و از شعارهای اضافی پرهیز کنیم.

وی در ادامه با اشاره به احادیث و روایات به اهمیت مسئله انفاق اشاره کرد و گفت: انسان اگر یک قدم برای حل مشکلات محرومین بردارد خداوند معادل دهها سال عبادت را برای او می نویسد اگر چه منجر به حل مشکل برادران دینی نشود.

امام جمعه بخش پاسارگاد ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و نیز جنگ تحمیلی،بیشترین افرادی که در صحنه حاضر بودند را همین قشر محروم و نیازمند تشکیل می داندند و امروزه هر کس در هر پست و مسئولیتی قرار دارد باید برای رفع مشکل محرومین تلاش کند.





نظرات بینندگان