کد خبر: ۹۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۵

کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد در صفاشهر برگزار شد

کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرم بید با جضور جمعی از کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس؛ در راستای فرهنگ پیشگیری از اعتیاد با هماهنگی های انجام شده از سوی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فرماندهی انتظامی خرم بید، کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد برگزار شد.

محمد علی رشیدی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرم بید به خبرنگار بام فارس، در خصوص پیشگیری گفت: بدیهی است کلیه متغیرهایی که در امر تکوین و پیدایش اعتیاد دخیل هستند، بایستی زمینه های تاثیر گذاریشان کاهش یافته و همواره خنثی گردد تا ضریب اطمینان قابل اعتمادی برای پیشگیری از اعتیاد فراهم گردد.

وی ادامه داد: که برای انتخاب و به کارگیری مناسب استراتژی ها، دانستن نیاز ها و مشکلات و پتانسیل ها و توانایی های اجتماعی ضروری است.

رشیدی افزود: اعتیاد یکی از آسیب های موجود در کشور است که بستری مناسب برای روی آوردن به سایر ناهنجاری های اجتماعی  وفرهنگی می باشدو در صورتی که کنترل ومدیریت نشود به نیروی کار وسرمایه آسیب جدی وارد خواهد نمود.




در ادامه خسروانیان مدرس نیروی انتظامی در جمع کارگران و کارفرمایان حاضر در کارگاه، ضمن بیان مهمترین استراتژهای پیشگیری از اعتیاد و معرفی انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی و همچنین عوارض مواد مخدر بر اعضاء مختلف بدن انسان، به سوالات حاضرین پاسخ داد.

برچسب ها: اعتیاد ، کارگاه ، پیشگیری
نظرات بینندگان