کد خبر: ۹۰۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۶ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
نبود اتحادیه کامیون داران ودر بوانات مشکل ساز شد؛

مزاحمت کامیونها برای شهروندان بواناتی

عده ای از ساکنان شهرک ولیعصر (عج) بوانات از مزاحمت و سر و صدای کامیون ها در این شهرک گلایه کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا؛ مردم شهرستان بوانات اغلب به شغل کشاورزی و دامداری مشغول می باشند اما با وجود خشکسالی های چند سال اخیر بسیاری از این مردمان یا مهاجرت کرده و در حاشیه شهرها به شغل های کاذب رسیده اند و یا اینکه قسمت اعظم باغات و دامهای خود را به کامیون تبدیل کرده و راه جاده را در پیش گرفته اند.

در حال حاضر بیش از 600 کامیون و تریلر در شهرستان بوانات مشغول به فعالیت هستند اما وجود اتحادیه کامیونداران و در کنار آن وجود یک پارکینگ وسیع برای کامیون ها لازم و ضروری است.

رانندگانی که از فرط خستگی کار و جاده برای استراحت به خانه و کاشانه خود باز می گردند بدلیل نبود پارکینگ کامیون های خود را روبروی منزل و یا در خیابانهای شهر پارک می کنند که خود مزاحمت هایی را برای ترافیک شهری و همسایگان در پی دارد.

عده ای از شهروندان شهرک ولیعصر(عج) بوانات با مراجعه به دفتر حرف رسا و خبرنگار ما از حضور کامیونها و مزاحمت آنها برای همسایگان و شهروندان و خصوصا سرو صدای کامیون ها در شب های سرد سال گلایه مند بودند.

در پی تماس شهروندان شهرک ولیعصر(عج) ماجرا را پیگیر شدیم و مطلع شدیم که یکی از کامیون داران شهرستان در پی اخذ مجوز اتحادیه می باشد و لذا می طلبد که مسئولین شهرستان نیز بر این مهم اصرار ورزند تا هر چه سریعتر این مشکل شهروندان و خصوصا کامیون داران نیز مرتفع شود.

برچسب ها: کامیون ، بوانات
نظرات بینندگان