کد خبر: ۹۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

همایش ترک اعتیاد در روستای جعفریه بوانات + تصاویر

بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همایش پیشگیری از اعتیاد در روستای جعفریه بوانات برگزار شد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از حرف رسا،بمناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به همت اداره بهزیستی و همکاری دایره مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، انجمن توسعه رویکرد اجتماع محور و مرکز توانبخشی و ترک اعتیاد امید شهرستان بوانات و دهیاری و شورای اسلامی روستای جعفریه در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای جعفریه بخش مزایجان بوانات برگزار شد.

در این همایش محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات اعتیاد را مهمترین عامل فروپاشی خانواده ها خصوصا در بوانات برشمرد و اظهار داشت: بیکاری و مشکلات متعدد در سوق دادن جوامع به سمت اعتیاد بسیار موثر است و شهرستان بوانات نیز با وجود مشکلات خشکسالی و ... زمینه پهن شدن دام اعتیاد برای جوانان را دارد.

در این همایش امام جمعه بخش مزایجان، مسئولین اداره آموزش و پرورش، مسئولین اداره بهزیستی، بخشدار مزایجان و جمعی دیگر از مسئولین ادارات شهرستان نیز حضور داشتند.

همچنین در این همایش مسئول مرکز ترک اعتیاد امید بوانات و یکی از رها شدگان از دام اعتیاد تجارب خود از زمان اعتیاد داشتن و مشکلات آن و همچنین مزایای ترک آن سخن گفتند.

در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از اثرات مخرب اعتیاد و انواع اعتیاد ها در جامعه توسط واحد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان بوانات در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.







نظرات بینندگان