کد خبر: ۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۶ تير ۱۳۹۵

کارگاه اموزشی افترافکت با موضوع انیمیشن کوتاه هرکولس C-130

این کارگاه اموزشی در شیراز مورخ 23 تیرماه 95 به صورت رایگان برگزار می شود.

به گزارش شیرازه، افترافکت از نرم افزارهای معروف تولید موشن گرافیک، انیمیشن و جلوه های ویژه می باشد و بسیاری از تولیدات در حوزه ی متحرک سازی با این نرم افزار تولید می شود. با توجه به آمار روزافزون کاربران این نرم افزار، کارگاه اموزشی با موضوعیت ساخت انیمیشن کوتاه در افترافکت با پلاگین Element 3D با عنوان هرکولس ساخته ی علی رضایی برگزارخواهد شد و پس از آن پیرامون کسب و کار اقتصادی درفضای انیمیشن و موشن گرافیک توسط محمد امین نجفی پرداخته خواهد شد.

احسان نادری سازنده موسیقی متن و صداهای سه بعدی این اثر میباشد و از اهمیت و تاثیر صدا (جوهر تصویر) بر مخاطب سخن میگوید و به گفته خودش ترازوی صدا با ترازوی تصویر باید باهم برابر باشد یعنی تصویر دین خود را به صدا و صداو موسیقی دین خود را به تصویر ادا کند وی باطن صدا و روانشناسی این اثر را مو شکافی میکند.

این انیمیشن کوتاه در خصوص هواپیمای معروف C-130 می باشد که به هرکولس شهرت یافته است. این هواپیما در طول سالهای جنگ تحمیلی در نیروی هوایی ایران خدمات بی شماری انجام داده است و نقش لجستیک هوایی جنگ را در پشت جبهه ها بر عهده داشته است. در این انیمیشن به برخی قابلیت های بی نظیر این هواپیما اشاره شده وسعی برآن بوده که با استفاده از اصوات حقیقی این هواپیما صحنه های قابل باوری ارایه شود. به گفته سازنده این انیمیشن (علی رضایی) پلاگین Element 3D از توانایی های فوق العاده ای در تولید انیمیشن برخوردار می باشد که باید بیشتر مورد توجه سازندگان و تهیه کنندگان قرار گیرد.Element این فرصت را به سازنده میدهد که بدون نیاز به رندر و صرف وقت اضافی بتواند خواسته های سازندگان را به سرعت پاسخگو باشد.

این کارگاه اموزشی درشیرازمورخ 23 تیرماه 95 در سالن الزهرا(س) واقع در کوی زهرا(س) چهار راه ایثار مجتمع فرهنگی دیجیتالی حضرت زهرا(س) راس ساعت 5 الی 8 بعد از ظهر به صورت رایگان برگزار می شود. از علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه آموزشی دعوت به عمل می آید.

کارگاه اموزشی افترافکت با موضوع انیمیشن کوتاه هرکولس C-130
نظرات بینندگان