کد خبر: ۹۰۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

برداشت طوفان نتیجه کاشت باد است!

حالا اردوغان مثل قماربازی که آخرین برگ های برنده اش را رو می کند چند سیاست را همزمان در دستور کار قرار داده است.
به گزارش شیرازه، هاشم کرونی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اتفاق فرودگاه استانبول را می توان تیر خلاصی بر دست و پا زدن های اردوغان برای نجات جسم نیمه جان صنعت توریسم ترکیه نامید.
عمده مشکلات ترکیه از زمانی آغاز شد که روابطی پشت پرده را با داعش آغاز کرد.
شایعات فراوان مبنی بر فروش یا بهتر بگویم زدن چوب حراج بر بشکه های نفت سوری توسط داعش به کمک ترکیه و رفت و آمد نسبتا راحت داعشی ها از مرزهای ترکیه و تبدیل ترکیه به ایستگاه ترانزیت تروریست و عضو تازه نفس برای داعش همه و همه بذری بود که ترکیه کاشت و امروز آن را به شکل انتحار و بمب و خون درو می کند.

مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو
یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو

حالا این را بگذارید کنار درافتادن ترکیه با روسیه، روسیه ای که تامین کننده بیشترین میزان توریسم ترکیه بود. همان هایی که پس از سرنگونی جنگنده روسی توسط ترکیه و تحریم این کشور به فرمان پوتین دیگر به ترکیه نیامدند.

و البته این ها را اضافه کنید به ترس ایرانی ها از بمبگذاری و نرفتن به ترکیه اتفاقاتی که حاصل جمع آن مساوی با خالی ماندن وحشتناک آنتالیا وسایل فضاهای توریستی ترکیه بود.
این اتفاقات زمانی افتاد که ترکیه مجبور به تمکین از آمریکا و غرب و کم کردن و حتا بستن جاده همکاری و تعامل با داعش شد...

حالا اردوغان مثل قماربازی که آخرین برگ های برنده اش را رو می کند چند سیاست را همزمان در دستور کار قرار داده است.
نخست بیرون آوردن شولای قهرمان صهیونیست ستیزی و  محبوبیت بین امت اسلامی و آشتی با رژیم صهیونیستی
دوم کوتاه مدت مقابل مرد یخی پوتین و عذرخواهی از روسیه
سوم تلاش برای جایگزین کردن توریست های ایرانی به جای روس ها با این استدلال که هر ایرانی معادل سه تا چهار نفر روس از بازار خرید می کند.

در این میان اما به نظر می رسد همه این موارد تا بازنگشتن «امنیت» فایده ای ندارد و باید دید آیا این سلطان نوظهوری که تاج عثمانی بر سر نهاده می تواند این گوهر یگانه را به آغوش ملت ترک بازگرداند؟!!
باید منتظر ماند!

نظرات بینندگان