کد خبر: ۹۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف جهرم

مردم روزه‌دار شهرستان جهرم در آخرین جمعه از ماه رمضان با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود از رژیم غاصب صهیونیسم و تکفیری‌های داعشی را اعلام می‌کنند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پسین جهرم، راهپیمایی روز قدس در شهر جهرم همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح جمعه 11تیرماه آغاز می‌شود.

در جهرم این مراسم از روبه‌روی سینما، شروع می‌شود و مردم پس از طی کردن مسیرهای خیابان آیت‌الله کاشانی، میدان مصلی، چهارراه ولایت در مصلای جمعه این شهر تجمع خواهند کرد.

این راهپیمایی در خفر ساعت 11 و 30 صبح روز جمعه از میدان انقلاب آغاز و به طرف مصلای جمعه این شهر انجام می‌شود. مردم دوزه سیمکان نیز مسیر بخشداری تا گلزار شهدا را راهپیمایی خواهند کرد.
مردم کردیان(ساعت 12 از بخشداری تا مصلای نمازجمعه) و خاوران در مسیر های (خیابان شهید رجایی تا مصلای نمازجمعه) در روز قدس با حضور در راهپیمایی انزجار خود از دشمنان حق و حق خواهی را اعلام می‌کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهرم از عموم مردم مومن و انقلابی این شهرستان جهت حضور پرشور و اعلام انزجار از دشمنان اسلام به ویژه رژیم صهیونیستی و تکفیری‌های داعشی دعوت کرده است.
 
برچسب ها: قدس ، جهرم ، خفر ، راهپیمایی
نظرات بینندگان