کد خبر: ۹۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
مقاومت تا آزادی قدس/2

حمایت آیت الله ایمانی از «کمپین اسرائیل را بر می‌چینیم» در فضای مجازی/ "رژیم ظالم و نژاد پرست صهیونیستی عمر زیادی نخواهد داشت"

آیت الله ایمانی گفت:اسرائیل اگر نفس می‌کشد به دلیل حمایت آمریکا و خیانتهای برخی کشور های عربی است.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار ما به ضرورت مساله روز قدس پرداخت و اظهار داشت: به فرموده حضرت امام راحل تا زمانی که اسرائیل از بین نرفته، روز قدس پابرجاست.

وی با اشاره به حوادثی که در شرایط فعلی شکل گرفته است، گفت: ما شاهد هستیم که عربستان سعودی که خود را خادم الحریمن و خدمتگذارارن مسلمانان می‌داند، رسماً اعلام ارتباط خوب سیاسی با اسرائیل کرده و این بزرگیترین خطر برای دولتهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: برخی دولتهای اسلامی دیگر نیز که از قبل با اسرائیل رابطه داشته‌اند، امروز به صورت شفاف این رابطه خود را اعلام کرده‌اند.

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: امروز وضعیت برای بحرین و یمن با وجودی که قرار بود به ثبات مشترکی برسند سخت‌تر شده از طرفی گروه‌های تکفیری در منطقه به وجود آمده که حاکی از آن است که استکبار شمشیرهای خود را علیه دنیای اسلام از رو بسته است.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه شاهد بودیم که کشورهای نژادپرست عمر چندانی ندارند و اینها برای ایستادگی روی پاهای خود به قدرت دیگری وابسته‌اند، عنوان کرد: اسرائیل امروز اگر نفس می‌کشد به دلیل حمایت آمریکا و انگلیس و خیانتهای برخی کشورهای عربی و اسلامی است و گرنه مانند آفریقای جنوبی شاهد فروپاشی‌اش خواهیم بود.

آیت‌الله ایمانی به جمله رهبر معظم انقلاب مینی بر فروپاشی رژیم اسرائیل تا 25 سال آینده گفت: با این تفاسیر و اینکه این وعده الهی است که هیچ حکومتی با ظلم و کفر باقی نمی‌ماند و براین اساس اصل آفرینش این حکومت جور نامشروع نابود می‌شود.


شما می توانید برای پیوستن به این کمپین از طریق لینک زیر، خشم و نفرت خود را نسبت به اتحاد عربی - عبری نشان دهید.

لینک عضویت در کمپین تلگرام: https://telegram.me/joinchat/BkSn5D6i6tHhyNOt22CpXQ

لینک عضویت در کمپین سلام: http://salamup.com/channels/removeisrael



نظرات بینندگان