کد خبر: ۹۰۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
شهردار نی ریز:

نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی شهر نیاز به رسیدگی سریع مسئولین دارد

شهردار نی ریز در حاشیه برنامه گرامیداشت سربازان سانحه دلخراش گردنه لای رز گفت: نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی شهر نی ریز به خوبی مشخص است و لذا باید خوب کارشناسی و شناسایی شوند و در مرتفع کردن آن ها گام موثری برداشته شود.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از نبض نی ریز شهردار نی ریز در حاشیه برنامه گرامیداشت سربازان سانحه دلخراش گردنه لای رز به خبرنگار نبض نی ریز گفت: گرچه این حادثه؛ حادثه تلخ و ناگواری بود و همچنین با توجه به کمبودهای موجود در شهر شاهد آن بودیم که  مسئولان شهر بحران را مدیریت کردند و امیدوارم با پیگیری مسئولین ذی ربط دوباره شاهد چنین حوادثی برای عزیزان خودمان به ویژه سربازان وطن نباشیم .

منزه بیان داشت: نقاط حادثه خیز ورودی و خروجی شهر نی ریز به خوبی مشخص است و لذا باید خوب کارشناسی و شناسایی شوند و در مرتفع کردن آن ها گام موثری برداشته شود.

وی افزود: شهرداری و نیروهای آتش نشانی، هلال احمر همراه با نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی در همان دقایق اولیه سانحه در انتقال مصدومین و جانباختگان اقدام کردند.

شهردار نی ریز  در ادامه خاطر نشان کرد:  همچنین از زحمات اعضای شورای تامین و همچنین اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان نی ریز به ویژه فرماندار،ریاست دادگستری،دادستان، فرمانده سپاه نی ریز،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، ریاست شبکه بهداشت، رئیس جمعیت هلال احمر وهمچنین نیروهای خدوم شهرداری به ویژه نیروهای آتش نشانی تشکر داشته باشم که به نهایت سعی و کوشش خود تلاش کردند این بحران مدیریت شود.

شهردار شهر نی ریزدرپایان به همه خانواده های داغدار این حادثه تسلیت عرض کرد.

نظرات بینندگان