کد خبر: ۹۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

طراحی المان‌های شهری با موضوع سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز

مدیر امور زیارتی و گردشگری شهرداری شیراز گفت: باید با مشارکت دانشگاه هنر المان‌های شهری با موضوع سومین حرم اهل بیت و شاهچراغ(ع) طراحی و ساخته شود.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، جواد غریب‌زاده مدیر امور زیارتی و گردشگری معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در جلسه شورای عالی دهه کرامت با بیان اینکه برا انسجام بهتر برنامه‌ها باید دبیرخانه دائمی بزرگداشت احمدبن‌موسی(ع) تشکیل شود، اظهار داشت: عنوان سومین حرم اهل بیت به خوبی تبیین نشده است و باید با مشارکت دانشگاه هنر المان‌های شهری با موضوع سومین حرم اهل بیت و شاهچراغ(ع) طراحی و ساخته شود.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها برای معرفی بیشتر احمدبن‌موسی(ع) استفاده کرد، گفت: برگزاری جشنواره‌ای با نام امین مجلس عشق در بعد ملی و بین‌المللی می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.

غریب‌زاده افزود: راه‌اندازی کاروان نمادین حضرت احمدبن‌موسی(ع) با حضور 200 تن از مردم و برنامه‌های فرهنگی نظیر سرود، مداحی، تواشیح، موسیقی، گرافیک، طراحی پوستر، نشست‌های علمی و غیره می‌تواند در معرفی بیشتر حضرت احمدبن‌موسی (ع) نقش مهمی داشته باشد.

وی از برپایی جشنی به مدت 10 روز در دهه کرامت توسط شهرداری شیراز خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن در ارگ کریم خان یا آرامگاه حافظ برگزار می‌شود.

برچسب ها: المان های شهری
نظرات بینندگان