کد خبر: ۹۰۵۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

اقدام تامل برانگیز بخشدار بخش «دهرم» فراشبند در حذف 3بند از قطعنامه روز قدس

بندهای«10،8،7» مربوط است به حمایت قاطع مردم از فعالیتهای مستشاری سپاه پاسداران در منطقه، حمایت از اقتدار موشکی ایران و در مورد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می‌باشد.
به گزارش شیرازه، مردم روزه دار بخش «دهرم» فراشبند همزمان با سراسر کشور صبح امروز در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. در پایان این مراسم، بخشدار «دهرم» در اقدامی تامل برانگیز با اصرار و فشار به مجری برنامه، اجازه قرائت 3 بند «10،8،7»از قطعنامه روز قدس را نمی دهد.

بندهای حذف شده مربوط است به حمایت قاطع مردم از فعالیتهای مستشاری سپاه پاسداران در منطقه، حمایت از اقتدار موشکی ایران و در مورد اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی می‌باشد.

بندهای قرائت نشده قطعنامه در دهرم فراشبند در ادامه آمده است:

7- ملت انقلابی و بصیر ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و قدردانی از کمک‌های مستشاری و تعیین‌کننده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فرمانده غیرت‌مند و ولایت‌مدار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی "سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی"، که در کنار ارتش و بسیج مردمی عراق و سوریه با خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار و فتنه تروریستی گروهک‌های تکفیری و سلفی در این کشورها، موجبات افتخار و مباهات ایرانیان نزد امت اسلامی را رقم زده است، بر تداوم تلاش آنان در این مسیر مقدس و انقلابی تأکید و ازدولت و مجلس محترم می‌خواهد بسترهای لازم برای گسترش این افتخار آفرینی‌ها را برای آنان فراهم آورد.

8- ما ملت مجاهد و شهیدپرور ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه "صنعت دفاعی" به ویژه "اقتدار موشکی" را نماد "قدرت بازدارندگی"، تضمین "امنیت ملی" و غیرقابل مذاکره و تعدی دانسته و به قدرت‌های استکباری به ویژه "امریکای عهد شکن و حیله‌گر" هشدار می‌دهیم از شکست‌های بزرگ 38 سال گذشته برابر ایران اسلامی عبرت ‌گرفته و از ماجراجویی و تهدید علیه آن پرهیز‌کنند؛ در غیر اینصورت با پاسخ‌های قاطع مدافعان شجاع انقلاب و میهن اسلامی مواجه خواهند شد.

10- ما ملت صبور و آزاده ایران، با توجه به توطئه‌های زنجیره‌ای نظام سلطه و استکبار از "تهدید"، "تحریم"، "تحریک" و "تفرقه" تا "جنگ نرم" و سناریوهای "مأیوس‌سازی مردم نسبت به آینده انقلاب"، تلاش‌های قوای سه گانه به‌ویژه قوه مجریه و دولت محترم، در عرصه "اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی" و پرداختن به "دغدغه‌های فرهنگی" و حرکت به سمت "نهادینه‌سازی سبک زندگی اسلامی" را ناکافی دانسته و از آنان می‌خواهیم با تقویت "تولید داخلی" و مقاوم‌سازی درونی اقتصاد، زمینه‌های اشتغال و رفع بیکاری جوانان، بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی و زندگی و رفاه مردم، دشمنان انقلاب و نظام را در راهبرد " ایجاد فاصله بین ملت با نظام و انقلاب" مأیوس و ناامید سازند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵
0
با این جور افراد باید برخورد قاطع شود