کد خبر: ۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
مسئول ستاد اقامه نماز جهرم خبر داد:

طرح زیباخوانی نماز در جهرم اجرا شد

مسئول ستاد اقامه نماز جهرم از اجرای طرح زیباخوانی نماز با اولویت نوجوانان و جوانان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از پسین جهرم، حجت‌الاسلام سیدعلی شهیم، مسئول ستاد اقامه نماز جهرم در جمع خبرنگاران به تشریح فعالیت‌های سه ماه گذشته این ستاد در شهرستان جهرم پرداخت و از هماهنگی و اعزام مبلغ به مراکز تجمع مردم در شهر و روستاهای شهرستان با بهره‌گیری از روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: در این ایام از فرصت‌های پیش آمده به ویژه نمازهای جماعت و شب‌های احیای ماه رمضان در مساجد و حسینیه‌های شهرستان به خوبی استفاده شد.

شهیم، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در مساجد شهر جهرم به صورت حضوری و پیامکی و همچنین برگزاری مسابقه خاطره نویسی آثار نماز در زندگی فردی و اجتماعی را از دیگر اقدامات ستاد اقامه نماز جهرم برشمرد و ادامه داد: فراخوان شیوه‌های دعوت به نماز نوجوانان و جوانان، مسابقه پیام کوتاه نماز، مسابقه حفظ آیات قرآن با موضوع نماز و اجرای طرح زیباخوانی نماز با اولویت نوجوانان و جوانان از دیگر اقدامات این ستاد در سه ماهه سال جاری است.

مسئول ستاد اقامه نماز جهرم همچنین از برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح سفیران صبح، طرح منهاج، منادیان محمدی، قیام، طلایه‌داران نور و گفتمان خانواده مطهر در سطح شهرستان جهرم خبر داد.

نظرات بینندگان