کد خبر: ۹۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
وقتی ضحاک شاهنامه می خواند!

نگاهی به «ترهات و اباطیل» ترکی الفیصل در میتینگ منافقین

برخی از سیاستمداران از رده خارج، یا جهت جذب و جلب توجه به میتینگ های این جماعت در فرنگستان می روند و برخی نیز دچار خطای استراتژیک شده و فریب می خورند.
به گزارش شیرازه، هاشم کرونی یک فعال رسانه ای نوشت: دعای پیران سالخورده برای من همیشه یک سوال بود: «باباجون پیرشی الهی عاقبت به خیر شی»
برای من از همان ابتدا مفهوم عاقبت به خیر شدن رازآمیز بود و بالاخره با سوال و جواب و بعدها در زندگی معنی اش را دیدم.
تلخ و سخت این بود که همزمان با درک این معنی روی دیگر سکه را نیز دیدم، عاقبت به شر شدن!
در این میان پروسه تبدیل سازمان مذهبی مجاهدین خلق به سازمان تروریستی منافقین تصویری واضح از عاقبت به شر شدن بود!
هر کس به پیشینه این سازمان رجوع کرده ابتدا از نیت خیر بانیان گفته و سپس بلافاصله سراغ فجایعی می روند که این فرقه راه انداخته و اثراتش هنوزاهنوز برقرار است.
اصلا بد نیست نگاهی به کف جامعه بیندازیم، گروهی که روزگاری در جذب جوانهای انقلابی و مذهبی موفق عل می کرده امروز منفورترین جناح اپوزیسیون نظام را شکل داده است.
حالا عجیب تر این است که جماعتی از رجال و رجاله های سیاسی ممالک مختلف می آیند و روی این کارت های سوخته قمار می کنند.
برخی از سیاستمداران از رده خارج، یا جهت جذب و جلب توجه به میتینگ های این جماعت در فرنگستان می روند و برخی نیز دچار خطای استراتژیک شده و فریب می خورند و به تصور اینکه سازمانی که توانسته چنین حجمی از ملت ایران!! را در اروپا جمع کند حتمن مقبولیت دارد، در تار عنکبوت «خاله مریم» می افتند!!
دسته اول را که حرجی نیست اما ای کاش دسته دوم می دانستند حجم عمده ای از این نفرات، بی خانمان های غیر ایرانی اند که به بهای وعده ای غذا و چند یورو به مزدوری آمده و دستمال زرد می گردانند!!

باری پرده آخر این شوی تبلیغاتی، حضور چهره ای منفورتر از شخص رجوی در جمع اخیر این جماعت بوده شاهزاده ترکی فیصل رییس پیشین دستگاه اطلاعاتی سعودی که رسما در جمع هواداران این جریان حاضر شده و آرزوی سقوط رژیم ایران را کرده است.
البته از رژیمی که پشت پرده هم عهد صهیونیست‌ها می شود بیش از این هم انتظار نیست که هم پالکی این دار و دسته باشد اما خنده دار ترین بخش کار این است که در نطق خویش از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی نام می برد و  حکایت جماعت تروریست را به این میراث ارزنده نسبت می دهد.
عجبا که ناقص مردی از تبار ضحاک، سخن از میراث هم تباران فریدون می کند!

یکی باید به این بنده خدای عاقبت به شر حالی کند که کاوه ها و فریدون های روزگار ما در جبهه های جنوب و غرب دلاوری کردند و خون پاکشان سند سربداری و حجت آزاد مردی شان بود.

شاهنامه این عهد را دست فردوسی گونه ی تاریخ خواهد نگاشت آنجا که از شهیدانی سخن می گوید که قصاب تکریتی با همدستی همین منافقین و حمایت مادی و معنوی همان رژیم سعودی به خاک و خون کشاندشان!

علی ایحال،هنوز هم که گاهی بزرگترها را می بینم و پیرشی و الهی عاقبت به خیر شی را از زبانشان می شنوم در دلم آمین می گویم بعد دعا می کنم خدایا کمک کن عاقبت به شر نشویم. مثل منافقین، مثل آل سعود، مثل رجاله های سیاسی که در تار عنکبوت
 «خاله مریم» می افتند... مثل...!

برچسب ها: ترکی الفیصل
نظرات بینندگان