کد خبر: ۹۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
به همت آستان مقدس احمدی و محمدی؛

شانزدهمین دوره مسابقه کتابخوانی عشق کتاب برگزار می شود

آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای خانواده، شانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» را به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌کند.
به گزارش شیرازه، آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای خانواده، شانزدهمین دوره مسابقه بزرگ کتابخوانی «عشق کتاب» را به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار می‌کند.
بر اساس این گزارش، در شانزدهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی«عشق کتاب» کتاب«مسئله حجاب» به عنوان منبع مسابقه انتخاب شده است.
شایان ذکر است، استاد شهید، علامه مطهری در مقدمه این کتاب آورده است: «ریشه بیشتر انحرافات دینی و اخلاقی نسل جوان را در لابلای افکار و عقاید آنان باید جستجو کرد.
فکر این نسل از نظر مذهبی آنچنان­که باید راهنمایی نشده است و از این نظر فوق العاده نیازمند است. اگر مشکلی در راهنمایی این نسل باشد، بیشتر در فهمیدن زبان و منطق او و روبرو شدن با او با منطق و زبان خودش است؛ و در این وقت است که هر کسی احساس می‌کند این نسل، برخلاف آنچه ابتدا به نظر می‌رسد، لجوج نیست و آمادگی زیادی برای دریافت حقایق دینی دارد».
آزمون این مسابقه روزهای 7 و 8 مرداد ماه 1395 بصورت آنلاین بر روی پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهشی آستان مقدس به نشانی lib.shahecheragh.ir بارگذاری می شود و شرکت کنندگان می توانند به صورت اینترنتی در مسابقه شرکت کنند.
در پایان، سه نفر از کسانی که به تمامی سؤالات پاسخ صحیح داده باشند به قید قرعه انتخاب شده و هدایای ارزنده ای به آن ها تعلق خواهد گرفت
علاقه مندان می توانند افزون‌بر تهیه کتاب ارزشمند «مسئله حجاب» در کتابفروشی­های سطح شهر، نسخه "پی دی اف" آن را از لینک زیر دریافت کنند.
http://lib.motahari.ir/Downloadmanager.aspx?zip=false&ids=1111
گفتنی است، بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری با همکاری انتشارات صدرا برای نخستین بار اقدام به تهیه نسخه "پی دی اف"  همه آثار استاد مطهری باکیفیت بالا و عرضه رایگان آن در فضای مجازی کرده است که از لینک زیر قابل دریافت است،
http://motahari.ir/content/185?a=portal.announcement.id&id=663
این مسابقه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
نظرات بینندگان