کد خبر: ۹۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۵
حاجی‌زاده:‌

احیای امر به معروف، مؤثرترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، احیای امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین راه مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی جامعه دانست.
به گزارش شیرازه، مراسم تجلیل از خادمان ویژه برنامه‌های رمضان سال جاری سپاه فجر فارس امروز، ۲۷ تیرماه با حضور حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در این مراسم با بیان اینکه اراده ایمانی افراد مومن در ماه رمضان قوی و تثبیت می‌شود، گفت: آن‌هایی که زیبایی این ماه مبارک را درک کردند و این فرصت گران بها را محترم شمردند بدون شک آثار مثبت آن را در زندگی شخصی و اجتماعی خود تجربه خواهند کرد.
وی با تصریح اینکه برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان قدم های بسیار خوبی در راستای تعمیق معنویت در مجموعه سپاه فجر فارس بود، گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی، جلسات بصیرتی ـ اخلاقی با حضور سخنرانان برتر کشور و بخصوص برگزاری محافل قرآنی بسیج از ویژه‌برنامه‌های رمضانی سال ۱۳۹۵ سپاه فجر فارس بوده‌اند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ـ عقیدتی با حضور خانواده‌ها در شهرهای مقدس قم و مشهد یکی دیگر از برنامه‌های موثر در راستای معنویت‌افزایی است که برای سال جاری هم پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه به‌عنوان یک پاسدار وظیفه داریم احیاکننده فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر اساس برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین به‌خصوص فضای مجازی، ماهواره و رسانه با هدف تضعیف بُنیان‌های دینی و اعتقادی ملت ایران وارد عرصه جنگ نرم فرهنگی شده‌اند.
حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه بی تقوایی، بی اخلاقی و نبود خداترسی سه عامل مهم مشکلات جوامع بشری در دنیای امروز هستند، گفت: هدف مهمی که دشمنان انقلاب اسلامی دنبال می‌کنند تأثیرگذاری بر اذهان جوانان کشورهای اسلامی است که در این راستا احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مؤثرترین راه مقابله با  آسیب‌های اجتماعی و مصون‌سازی جامعه و خانواده‌هاست.
وی همچنین در تشریح عوامل موفقیت انسان مومن و شاخصه‌های شایستگی پاسداری گفت: داشتن نظم، انضباط و برنامه برای زندگی شخصی و اجتماعی، توجه به نماز اول وقت و کار و تلاش مستمر، ارتباط با برادران دینی، دوستان صالح و داشتن تفریحات پاک و سالم در اوقات فراغت عوامل موفقیت یک فرد در زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماع هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس در پایان گفت: سازمان‌هایی موفق هستند که با نگاه به آینده و بررسی مسائل روز برای سال‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی می‌کنند.
منبع: ایکنا
نظرات بینندگان