کد خبر: ۹۱۹۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۹ تير ۱۳۹۵

تجمع مالباختگان موسسه اعتباری ثامن الحجج مقابل استانداری فارس+عکس

تعدادی از مالباختگان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج صبح امروز مقابل استانداری فارس تجمع کردند.
به گزارش شیرازه، همزمان با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در شیراز تعدادی از مالباختگان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج صبح امروز مقابل استانداری فارس تجمع کردند.

 طی ماه های پایانی سال گذشته تعاونی اعتبار ثامن الحجج منحل و مسئولیت بازپرداخت وجوه سپرده گذاران به بانک پارسیان واگذار شد.

به گفته تجمع کنندگان، بانک پارسیان آنقدر فرایند پیچیده و طولانی مدتی در بازپرداخت ها قرار داده که مالباختگان را دچار مشکل کرده است.

تجمع مالباختگان موسسه اعتباری ثامن الحجج مقابل استانداری فارس+عکس

گفته می شود افرادی که این روزها در تجمعات ثامن الحجج شرکت می کنند سپرده های بالایی در این تعاونی داشته اند و هم اینک خواستار بازگشت سپرده هایشان هستند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
مثلی می گوید ریش طمع خام (طماع) تو......مفلس
احسان
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
به نظر شما 70 میلیون سپرده زیادیه که میگید افرادی که در تجمع شرکت میکنن سپرده های بالایی دارن. بانک پارسیان داره با همکاری بانک مرکزی سپرده گزارها رو غارت میکنه. من که 70 تومن دارم 35 میلیون بهم میدن بقیشو یکسال دیگه بدون سود تازه یک تعهد میگیرن که در صورت وجود اعتبار پولتو میدن واگه پولی نبود حق شکایت نداری. یعنی دزدی در روز روشن. صد رحمت به قرداد ترکمن چای.
حبيب ابراهيمي
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سه‌شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵
0
وقتي بانك هاي ايران در امانت سپرده گزران خيانت مي كنند و هيچگونه امنيتي براي شهروندان وجود ندارد چگونه از سرمايه گزاران خارجي دعوت مي كنيم كه در اين كشور سرمايه گزاري كنند با اين وضع تمام به ضرر دولت تدبير و اميد مي شودچون چندين ميليون سپرده گزار و نزديكان از دولت تدبير و اميد نااميد شده اند و در سال ٩٦به ايده احمدي نژادي راي خواهند دادو ديگر نه اين وزرا در مصدر كار خواهند بود و نه اين اقاي سيف .