کد خبر: ۹۲۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
امام جمعه جهرم:

مسئولان با یکدیگر هم‌دل باشند

امام جمعه جهرم گفت: باید مدیران این شهرستان نسبت به هم‌دل شدن و تلاش مضاعف برای کار ، هم‌قسم شوند چراکه در جامعه‌ای که مسئولان آن با یکدیگر اختلاف داشته باشند نخستین چیزی که کم‌رنگ می‌شود حق مردم است.

به گزارش شیرازه حجت الاسلام لطف‌الله دژکام در جلسه شورای اداری این شهرستان که  در مصلای جمعه این شهر برگزار شد خواستار حضور پررنگ مسئولان در نماز جمعه و میان مردم شد و اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم نماز جمعه‌ها در سرتاسر ایران اسلامی پیوند محبت میان مردم و مسئولان است.

وی افزود: اگر مردم هم‌دل شوند قرارگاه فرهنگی که دغدغه رهبری در باب نماز جمعه بوده تشکیل می شود و باید تک‌تک افراد جامعه و مسئولان برای ایجاد جامعه با محبت و دوستی تلاش کنند و این امر شدنی است.

وی دوری از اختلاف میان مسئولان را لازمه برقراری آرامش در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: باید مدیران این شهرستان نسبت به هم‌دل شدن و تلاش مضاعف برای کار ، هم‌قسم شوند چراکه در جامعه‌ای که مسئولان آن با یکدیگر اختلاف داشته باشند نخستین چیزی که کم‌رنگ می‌شود حق مردم است.

امام جمعه جهرم گفت: اگر اشتباهی کردیم بپذیریم و برای اصلاح آن تلاش کرده و نه آنکه بخواهیم اشتباه خود را توجیه کنیم که توجیه کردن خطای بزرگ‌تری است.

وی در پایان خواستار گسترش امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه شد و بیان داشت: نماز جمعه‌ها پایگاه‌های خوبی برای امربه‌معروف است و باید قدر آن را خوب دانست و لازم است برای امربه‌معروف حمایت اجتماعی به راه بیندازیم که اگر تقابل در این بحث به وجود آمد کار جامعه جلو  نمی رود.

منبع:  پسین جهرم،

نظرات بینندگان