کد خبر: ۹۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵
فرماندار لامرد:

خبرنگاران چشمان بیدار رصد فعالیت های مسئولان هستند

فرماندار لامرد در جلسه شورای اداری گفت: خبرنگاران چشمان بیداری هستند که فعالیت های ما را رصد می کنند.

به گزارش شیرازه جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با حضور  منصوری فرماندارلامرد،  اقبال مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس و سایر اعضای شورای اداری در سالن شهید جنگ آور برگزار شد.

عبدالرضا منصوری فرماندار شهرستان لامرد در ابتدای سخنان خود در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با قدردانی از حضور  اقبال مدیر کل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس و با اشاره به اینکه اداره ثبت اسناد و املاک اقدامات موثری انجام داده است، اظهار کرد: این اداره یکی از کلیدی ترین ادارات دولتی  و زیر بنای همه فعالیتها به شمار می رود.

فرماندار لامرد به تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت: این نهاد دولتی کارنامه بسیار درخشانی دارد و لازم است دیگر ادارات شهرستان پیرامون در زمینه اخذ مستندات اداره مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

 منصوری فرماندار شهرستان لامرد با بیان اینکه جلسه کمیته برنامه ریزی در چند روز آینده برگزار خواهد شد، گفت: جلسه کمیته برنامه ریزی با توزیع اعتبارات دو درصد نفت و گاز تشکیل خواهد شد وبر اساس شاخصی که سازمان مدیریت مشخص کرده است پروژه جدید تعریف نمیشود و پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار دارند.  

 رئیس جلسه شورای اداری جنوبی ترین شهرستان فارس با اشاره به اینکه دولت در سخت ترین شرایط عرصه داخلی و خارجی کار خدمات رسانی به مردم را تحویل گرفته است، افزود: متاسفانه شاهدیم در در بررسی کارنامه سه ساله خدمات دولت مظلوم واقع شده است، دولت با وجود مشکلات، اتفاقات بسیار خوبی در تمامی عرصه ها رقم زده است و نباید مشکلات کوچک باعث نادیده گرفتن خدمات ارزنده و ارزشمند دولت باشد و اطلاع رسانی دقیق این خدمات به مردم وظیفه ما است.

وی همه مردم و مسئولان را مورد خطاب قرار داد و خاطر نشان کرد: لازمه اصلی نقد سازنده،  داشتن پایه اطلاعاتی دقیق و عدم  دروغ گویی در نقدهاست.

منصوری ادامه داد: اگر می خواهید دستگاه اجرایی و یا نهاد دولتی را نقد کنید، به دنبال نقد سازنده و اصولی باشید.

همچنین فرماندار لامرد خطاب به مسولان گفت: مردم حق نقد سازنده و صحیح را دارند و مسئولین باید پاسخگو باشند، فکر نکنیم با زیر سوال بردن یک اداره و نهاد به دولت کمک کرده ایم.

وی افزود: رساندن تورم 44 درصدی به زیر 10 درصد کار آسانی نیست و این یکی از خدمات ارزشمند دولت محترم است.

این مقام مسئول به معارفه سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد لامرد اشاره کرد و گفت: با توجه به توسعه شهرستان در تمامی زمینه ها انتظار می رود جهاد دانشگاهی نقش موثری داشته باشد و برای آقای احمد عابدی سرپرست جدید این واحد آموزشی آرزوی موفقیت داریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به دو پروژه تونل شهید باقری و ترمینال پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی لامرد اشاره و تصریح کرد: ساخت و ساز این دو پروژه با وجود صرف هزینه های زیاد متاسفانه طولانی شده و به اتمام نرسیده است که نیازمند همکاری همه مدیران در سطح استان و کشور جهت اتمام این پروژه های ملی است.

نماینده عالی دولت در لامرد ادامه داد: این دو پروژه که از پروژه های اقتصاد مقاومتی است، نیازمند اعتبارات بیشتری برای بهره برداری است و با اعتبارات و هزینه های کم شاهد بهره بردار نخواهیم بود.

وی بر کار های اقتصادی مقاومتی تاکید و اذعان کرد: باید بتوانیم سرمایه گذار را جذب و سرمایه خصوصی را وارد عرصه تولید کنیم تا در حوزه اشتغالزایی گامی موثر برداشته باشیم.

خبرنگاران خط مقدم جبهه فرهنگی هستند

جلسه شورای اداری شهرستان لامرد در اولین روز از آغاز هفته گرامیداشت مقام خبرنگار و یاد و خاطر شهید محمود صارمی برگزار شد تا محور دیگر سخنان عبدالرضا منصوری فرماندار لامرد قرار گیرد.

عالی ترین مقام دولت در لامرد با بیان اینکه رسانه ها بازوان توانمند ما هستند، اظهار داشت: خبرنگاران چشمان بیداری هستند که فعالیت های ما را رصد می کنند.

منصوری افزود: خبرنگاران خط مقدم جبهه فرهنگی هستند و کار آنها بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه بنده به عنوان کسی که ارتباط نزدیک با خبرنگاران دارم، خاطر نشان کرد: در هفته تشیع شهدا، این عزیزان بدون هیچ مزدی کار کردند و باید قدر این خبرنگاران را بدانیم.

وی خطاب به مسئولان گفت: بسیار سخت است که پس از گذشت 30 سال هنوز باید تذکر داد که با اصحاب رسانه در تعامل باشید.

گفتنی است با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد از زحمات علی صابری تقدیر و محمد آرامش به عنوان سرپرست جدید اداره ثبت اسناد و املاک معرفی شد.

همچنین احمد عابدی به عنوان سرپرست جهاد دانشگاهی لامرد به سایر اعضای شورای اداری معرفی شد.
منبع: لامرود
نظرات بینندگان