کد خبر: ۹۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۱ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
معاون سیاسی استانداری فارس درلامرود:

مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس پابرجاست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مصوبه الحاق استان فارس به خلیج فارس پابرجاست و هر دو استان فارس و هرمزگان باید بستر مناسبی برای اجرای مصوبه مهم الحاق که به تصویب دولت نیز رسیده است، فراهم کنند.

به گزارش شیرازه هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در سخنانی پیرامون مصوبه الحاق فارس به خلیج فارس گفت: الحاق 5 روستای هرمزگان به استان فارس و اتصال فارس به دریای خلیج فارس در دولت مصوب شده و تا کنون منتفی نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه اجرای مصوبه الحاق فارس به دریا و اتصال 5 روستای هرمزگان به فارس نیازمند بستر سازی مناسب است، خاطر نشان کرد: هر دو استان فارس و هرمزگان باید بستر مناسبی برای اجرای مصوبه مهم الحاق که به تصویب دولت نیز رسیده است، فراهم کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که " آیا در ادامه اظهار نظر های خلاف واقع استاندار هرمزگان به مردم لامرد، استانداری فارس نیز پیگیری های لازم انجام داده؟ " خاطر نشان کرد: توهین کردن شخصیت هر انسان را نشان می دهد اما استانداری فارس به عنوان نمایند عالی دولت در استان و به نیابت مسئولان هرمزگان از مردم لامرد و مسئولان این شهرستان عذرخواهی کرده است.

یکی از معتمدین روستای اکبری نیز خاطر نشان کرد: خواسته اصلی ما مردم روستا های الحاقی از استاندار فارس این است که مصوبه الحاق را اجرایی کنند تا وضعیت اقتصادی و صنعتی این منطقه رونق پیدا کند.

وی با اشاره به این که شغل اصلی مردمان این روستا ها ماهی گیری است، افزود: اتصال فارس به دریا موجب رونق این روستا ها خواهد شد و در نتیجه معیشت و زندگی اهالی روستاهای الحاقی همگام با توسعه و پیشرفت سامان می گیرد.

منبع:  لامـــــرود

نظرات بینندگان