کد خبر: ۹۴۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
مسئول اتاق اصناف خرامه:

پلمپ یک واحد صنفی آرایشگاه در خرامه کذب است

مسئول اتاق اصناف خرامه گفت: خبری که مربوط به پلمپ یکی از واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در رسانه های مجازی انتشار یافته کذب بوده و قطعا از سوی فردی مغرض انجام شده است.

به گزارش شیرازه روز گذشته، پیامی با عنوان "پلمپ یک واحد صنفی آرایشگاه زنانه" در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن، مباحثی همچون برخورد نامناسب با مشتری، نصب دوربین مخفی و گران فروشی مطرح شده بود.

محمدامین ایزدی مسئول اتاق اصناف خرامه  اظهار داشت: خبری که مربوط به پلمپ یکی از واحدهای صنفی آرایشگاه زنانه در رسانه های مجازی انتشار یافته کذب بوده و قطعا از سوی فردی مغرض انجام شده است.

وی افزود: این واحد صنفی دارای 10 سال سابقه فعالیت و جزء واحدهای صنفی برتر و  دارای تاییده از اماکن و اصناف بوده و آموزشگاه آرایش زنانه نیز دارای مدرک آموزشی معتبر و مربیان برتر استانی تحت نظارت کامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مشغول به کار است.

ایزدی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه طرف قرارداد با موسسه ازدواج آسان شهرستان خرامه بوده، در حال حاضر با حمایت دفتر امام جمعه، اتاق اصناف و دفتر امور بانوان فرمانداری، پی گیری های قانونی جهت شناسایی عامل انتشار از طریق پلیس فتا در حال انجام است.

مسئول اتاق اصناف خرامه در پایان گفت: طی روزهای آینده، پی گیری های انجام شده در مورد شناسایی نویسنده این مطلب، علت این کار و افرادی که اقدام به انتشار آن در سایر گروه های شبکه های اجتماعی نموده اند اعلام می شود.

منبع:  صدای خرامه

برچسب ها: پلمپ ، خرامه ، ارایشگاه
نظرات بینندگان