کد خبر: ۹۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵

اميد نوروزي همچنان قهرماني پهلوان است

مردم شيراز اعتقاد دارند كه ملاك نگاه آنان به اميد نوروزي و ديدن او در قامت يك قهرماني كه منشي پهلواني دارد، كسب مدال و عنوان نيست. بلكه اميد نوروزي است.
به گزارش شیرازه، مردم شيراز، علي‌رغم آنكه اميد نوروزي در رقابت‌هاي المپيك ريو، موفق به تكرار عنوان خود در المپيك لندن نشد و حتي نامش بين مدال‌آوران قرار نگرفت، همچنان او را به‌عنوان يك ورزشكار با اخلاق دوست دارند.

اين شايد نگاهي باشد كه مردم سراسر ايران به اميد نوروزي، به‌عنوان يكي از اعضاي تيم ملي كشتي فرنگي دارند. مردم به‌خوبي مي‌دانند كه اين ورزشكار مي‌توانست يكي از سكوهاي سه‌گانه المپيك را فتح كند، اگر داوران كمي منصفانه رفتار كرده بودند.

اميد نوروزي، ظهر دوشنبه 31 مرداد ماه، وارد شيراز خواهد شد و به حتم دوست‌دارانش براي استقبالي باشكوه از او به فرودگاه شهيد آيت‌الله دستغيب خواهند رفت.

امید نوروزی؛ قهرمان كشتي فرنگي آسیا، جهان و المپیک لندن فردا دوشنبه از طریق فرودگاه آیت‌الله شهيد دستغیب وارد شیراز خواهد شد و مردم شیراز همچون زمانی که وی با دست پر و مدال‌های رنگارنگ به خانه باز مي‌گشت، با گل به استقبالش خواهند رفت.

مردم با مرام شیراز هرگز روزهای خوش و شادی که امید با قهرمانی‌هایش برایشان به ارمغان آورد را فراموش نمی‌کنند و او را که دلتنگ از ناداوری است، تنها نخواهند گذاشت.

رئیس هیات کشتی استان فارس نیز در این خصوص گفت: همانگونه که در قهرمانی امید در دو دوره مسابقات آسیایی و 4 دوره جام جهانی و دو دوره قهرمانی جهان و یک دوره قهرمانی و کسب مدال طلای المپیک لندن همه مردم با شور و شوق بسیار زیادی به استقبال قهرمانمان رفتیم، فردا نیز با همان شور و شوق به فرودگاه می‌رویم تا به او بگوییم چه برنده و چه بازنده او يك قهرمان با اخلاق است.

زين‌العابدين عرب افزود: امروز که امید به دلیل ناداوری و شاید برخی مشکلات دیگر از دست یابی به مدال بازمانده، نباید احساس کند ما او را تنها در قهرمانی می‌خواهیم، زیرا همه می‌دانیم که اگر برای امید دیروز بود و امروز نیست، بدون شک فردایی هست و ما دوباره او را در قامت یک قهرما طلایی خواهیم دید.

رئیس هيئت کشتی استان فارس با اشاره به شكست جهان پهلوان تختی و استقبال مردم تهران از وی، تاکید کرد: مردم شیراز نیز با علم واطلاع از اینکه برد و باخت جزیی از ورزش است، هیچگاه قهرمان خود را در این روزهای سخت او را تنها نمی‌گذارند.

عرب ادامه داد این رفتار شایسته مردم شیراز موجب می‌شود تا جوانانی که در ابتدای راه هستند دارای انگیزه بیشتر شوند و در میانه راه دلسرد نشوند.

رئيس هيئت كشتي استان فارس با بيان اينكه نوروزي هنوز به پايان راه نرسيده است، گفت: بايد زمينه براي استفاده از تجارب ارزنده اين قهرمانان تاثيرگذار فراهم باشد و اولين زمينه، فراموش نكردن آنان است.


منبع: ایسنا
نظرات بینندگان