کد خبر: ۹۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نی‌ریز خبرداد:

امحاء مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته در نی ریز

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نی‌ریز گفت: مقدار زیادی مواد خوراکی فاسد و تاریخ گذشته در نی ریز توسط بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت جمع‌آوری و امحاءشد.

به گزارش شیرازه  در پی مبارزه با قاچاق کالا و توزیع مواد مصرفی تاریخ گذشته و بازرسی های به عمل آمده از انبار های واحد های صنفی مقدار زیادی مواد خوراکی و تاریخ گذشته کشف و امحاء گردید.

محمد‌رضا ره‌فرسا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نی‌ریز گفت : یک گشت مشترک بازرسی و نظارت ویژه بر توزیع و عرضه کالاهای قاچاق با حضور رئیس اداره تعزیرات حکومتی، بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد : ابتدا بازرسی از داروخانه‌های سطح شهر و بیمارستان شهدا انجام شد که بعضی از این داروخانه‌ها تذکراتی دریافت کردند.

محمد‌رضا ره‌فرسا در ادامه افزود : انبار تعدادی از واحدهای صنفی نیز مورد بررسی قرار گرفت که در یک انبار مقدار زیادی کالای تاریخ گذشته کشف گردید.

وی در پایان گفت : طی هماهنگی با دادستان شهرستان، این اجناس تاریخ گذشته و فاسد، توسط بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت و معدن و تجارت جمع‌آوری شد و با انتقال به خارج از شهر امحاء گردیدند.گفتنی است ارزش ریالی کالاها 75 میلیون ریال برآورد شده است.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: امحا ، مفاسد ، قاچاق ، نی ریز
نظرات بینندگان