کد خبر: ۹۴۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
رئیس اداره پست سپیدان خبرداد:

تعویض اسناد مالکیت و صدور سند تک برگی

رئیس اداره پست سپیدان از آمادگی کامل این اداره جهت تعویض دفترچه اسناد مالکیت و صدور سند تک برگی در شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه  کاظم صالحی رئیس اداره پست سپیدان؛ اظهار کرد: فراخوان عمومی جهت تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به سند کاداستری-تک برگ در راستای اجرای طرح جامع کاداستر (حدنگار) و اجرای قوانین و مقررات مربوطه اداره پست شهرستان سپیدان آمادگی کامل دارد تا نسبت به تعویض اسناد مالکیت دفترچه ای و صدور سند تک برگی برای همشهریان محترم اقدام کند.

وی افزود: با عنایت به آثار و فواید سند کاداستری، تک برگی و پیشگیری از پدیده های سوءاجتماعی مانند جعل زمین خواری از مالکین دارای اسناد دفترچه ای دعوت به عمل می آید اسناد خود را به این اداره تحویل تا نسبت به تعویض سند موصوفه به سند مالکیت کاداستری اقدام مقتضی معمول شود.

رئیس اداره پست سپیدان  اضافه کرد: جلوگیری از جعل سند، سرعت بخشی در ارائه خدمات به صورت الکترونیک و جلوگیری از تصرف اراضی از مهم ترین مزایای اسناد تک برگی است.

وی تصریح کرد: تبدیل اسناد مالکیت دفترچه ای به کاداستری (تک برگی) در راستای اجرای طرح جامع کاداستر و قوانین و مقرارات مربوطه و با عنایت به ایجاد دفاتر املاک الکترونیکی و حذف دفاتر دست نویس بوده و به مرحله اجرا درآمد و اجرای این طرح در شهرستان سپیدان با موفقیت همراه بوده و ادامه دارد.

 صالحی شفاف‌سازی مالکیت و پیشگیری از اختلافات در مدیریت اسناد، آماده‌سازی زمینه لازم برای گسترش خدمات مجازی و الکترونیک در سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور را از اهداف تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای دانست و گفت: ارتقا ضریب امنیتی اسناد مالکیت و پیشگیری از وقوع جعل و تزویر با نصب هلو گرام و شماره جام از دیگر اهداف طرح تعویض اسناد مالکیت دفترچه‌ای  است.
رئیس اداره پست سپیدان از مردم شهرستان خواست تا هر چه سریع‌تر با مراجعه به واحدهای ثبتی نسبت به تعویض اسناد دفترچه‌ای خود و تبدیل آن به سند مالکیت کاد‌استری تک‌برگی اقدام کنند.

منبع: مارگون


برچسب ها: اسناد ، سپیدان ، مالکیت
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ج ت
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
0
با سلام .با توجه به اینکه خواهان تعویض اسناد مالکیت . اداره ثبت اسناد میباشد .چرا هزینه تعویض را مردم باید بپردازند ؟ چرا باید از طریق پست انجام شود و یک هزینه ای هم به پست پرداخت شود ؟