کد خبر: ۹۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵

دود قليان، 3 چايخانه را به تعطيلي كشاند

رييس مركز بهداشت شهداي انقلاب، گفت: در ادامه روند برخورد با واحدهاي عرضه كننده قليان، سه چايخانه بنا به دستور مقام قضايي و همكاري اداره نظارت بر اماكن عمومي تعطیل شد.

به گزارش شیرازه، حميدرضا قاسم پور با اعلام اين خبر، افزود: در راستاي اجراي قانون کنترل و مبارزه ملي با دخانيات و با توجه به بازديدهاي كارشناسان بهداشت محيط از مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي، پرونده تخلف سه باب چايخانه به دليل بي اعتنايي متصديان به تذكرات و اخطارهاي قبلي به دادسرا ارجاع داده شد.

او با بيان اينكه، اين واحدها به دستور مقام قضايي و با همكاري اداره نظارت بر اماكن عمومي استان فارس تعطیل شده است، ادامه داد: واحد سلامت محيط اين مركز طبق روال گذشته، ضمن بازديد از مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماكن عمومي، ‌مراكز تخلف و عرضه كننده دخانيات و به ویژه قليان را برای اجراي قانون به مراجع قضايي معرفي مي کند.

رئيس مركز بهداشت شهداي انقلاب، یادآور شد: هموطنان مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتي از جمله عرضه دخانيات و قليان در مراكز تهيه و توزيع مواد غذايي، مراتب را به سامانه فوريت هاي سلامت محيط با شماره 190 اطلاع دهند، تا بازرسان بهداشت محيط اين مركز در سریع ترین زمان ممکن، پيگيري هاي لازم را انجام دهند.

نظرات بینندگان