کد خبر: ۹۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
در آستانه دیدار با راه آهن؛

سرمربی فجرسپاسی: حضور هواداران عامل برد تیم خواهد بود

شفیعی سرمربی فجرسپاسی در آستانه دیدار روز جمعه فجرسپاسی و راه آهن اظهار داشت: در این بازی از همه طرفداران دعوت میکنیم با حضورشان باعث پیروزی ما شوند.
به گزارش شیرازه بهرام شفیعی سرمربی فجرسپاسی در آستانه دیدار حساس این تیم برابر راه آهن اظهار داشت: تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته ایم و با دریافت فیلم بازی های راه اهن این تیم را انالیز کرده ایم.
بهرام شفیعی افزود: در دوبازی گذشته توپ های زیادی مقابل دروازه از دست داده ایم و تمرینات خوبی برای گلزنی انجام داده ایم.
وی اظهار داشت: در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان یک پنالتی دیگر مثل بازی مس کرمان از دست دادیم، موقعیت های زیاد دیگری هم حتی راحت تر از پنالنی بودند در دهانه دروازه از دست دادیم.
شفیعی تاکید کرد: گلزنی ذاتی است و به خاطر همین قرارداد مهاجمان قیمتی بالاست و تیم فجر از نظر مالی مشکل دارد اما در تیم مهاجمانی هسنند که از این هفته شاهد گلزنی انها خواهیم بود.
وی با تقدیر از تماشاگران فجر در بازی مقابل سپیدرود تا آخرین لحظه فجری ها را تشویق کردند، تصریح نمود: طرفداران فهیم فجر با حضور در تمرینات به این نکته اذعان کرده اند که شرایط تیم را با تغییرات فراوان و جوان گرایی درک میکنند و تا اخرین لحظه تیم را تشویق میکنند و در این بازی از همه طرفداران دعوت میکنیم با حضورشان باعث پیروزی ما شوند.


نظرات بینندگان