کد خبر: ۹۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
بانوی حافظ قرآن :

قرآن تحول بزرگی در زندگی من ایجاد کرد

حافظ ۱۰ جز قرآن کریم گفت: من به شخصه در دوران نوجوانی اخلاق خوبی با خانواده و نزدیکان خود نداشتم و ورود من به این فضا باعث شد که یک تحول بزرگی در زندگی ام رخ دهد.

به گزارش شیرازه زهرا ثابت دانش آموز  ۱۸ ساله شیرازی است که از سال  ۹۳ با مرکز بیت الاحزان آشنا شد و اکنون حافظ ۱۰ جزء قرآن کریم است.

ثابت گفت: فضای معنوی و مذهبی حاکم بر خانواده و تشویق آنها برای ورود به این عرصه علاقه مرا دوچندان کرد و همچنین استعداد ذاتی خودم و ارتباط با نزدیکانی که در این عرصه فعالیت داشتند باعث تشویق من شد.

این حافظ قرآن با اشاره به تاثیر قرآن در زندگی اذعان داشت: من به شخصه در دوران نوجوانی اخلاق خوبی با خانواده و نزدیکان خود نداشتم و ورود من به این فضا باعث شد که یک تحول بزرگی در زندگی ام رخ دهد؛ به طوری که در حال حاضر به عنوان یک شخصیت قابل قبول در بین دوستانم شناخته شده ام.

زهرا ثابت (2)

وی در پاسخ به سوال توصیه به هم سن و سالان خود، یادآور شد: اولا در حدی نیستم که بخوام برای کسی توصیه کنم اما به عنوان یک درخواست خواهرانه به همه عزیزانی که در سن و سال من هستند می خواهم که حفظ قرآن را از سن پایین شروع کنند و مهم تر از همه بیشتر از اینکه حافظ باشند عامل به دستورات خداوند باشند.

منبع:  پایگاه تحلیلی خبری موج ما


برچسب ها: حافظ ، قران ، موج ما
نظرات بینندگان