کد خبر: ۹۵۱۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

افتتاح چند پروژه ورزشی در شیراز/معاون وزیر: فارس سر آمد افتتاح پروژه های ورزشی در هفته دولت است

در ششمین روز از هفته دولت چند پروژه ورزشی در شیراز به بهره برداری رسید. در همین ارتباط معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: استان فارس با افتتاح 40 پروژه ورزشی سر امد افتتاح پروژه های ورزشی در هفته دولت در کشور است.
به گزارش شیرازه سید مناف هاشمی درحاشیه افتتاح چندین پروژه ورزشی در استان فارس بیان داشت: از نظر تعداد پروژه های ورزشی افتتاح شده در هفته دولت استان فارس با افتتاح 40 پروژه و با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال استان نخست کشور است. در یک سال و نیم گذشته که در شرایط سخت مالی به سر می بردیم استان فارس توانست در جذب اعتبار از سایر منابع بسیار موفق عمل کند و این بهترین ویژگی یک مدیر است که بتواند در شرایط سخت که پول نیست، مدیریت و جذب منابع کند و ما افتخار می کنیم که امروز در استانی پا گذاشته ایم که موفق شده شاخص کشور درتمام زمینه ها باشد.
هاشمی اظهار کرد : هم اینک به دنبال افزایش سرانه ورزش در کشور هستیم چرا که در گذشته سرانه زیر ساخت های ورزشی مناسب نبود اما امروز وضعیت بهتری داریم و این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت.
معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه برای ما اهمیت دارد استفاده از تمامی ظرفیت های ورزشی و زیر ساخت هاست که استان فارس به عنوان یک الگو در کشور مطرح است .
هاشمی در خصوص ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز نیز بیان کرد: این پروژه بزرگ که چندین سال قدمت دارد با تلاش و برنامه ریزی صورت گرفته تاپایان کار دولت تدبیر و امید نیز افتتاح خواهد شد.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود در جمع کارکنان ورزش و جوانان فارس بیان کرد: وضعیت ورزش کشور در المپیک راضی کننده نبود و باید از هم اکنون برنامه ریزی اصولی برای المپیک 2020 ژاپن داشته باشیم .
هاشمی تاکید کرد: اگر قرار است که در المپیک جایگاه بالایی در جهان داشته باشیم باید ازامروز برنامه ریزی کنیم .
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه تکیه بر نیروی انسانی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است، افزود : خوشبختانه استان فارس دارای جایگاه مطلوبی در بحث ادارای در کشور است که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
وی بیان کرد: انچه که باعث موفقیت یک مجموعه می شود رضایت کارمندان است که ما در تلاشیم زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان در رفاه کامل باشند هرچند که همه از مشکلات مالی باخبر هستند.
همچنین معاون وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه در این سفر از ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز و پایگاه قهرمانی این شهرستان بازدید کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان: فارس سر آمد افتتاح پروژه های ورزشی در هفته دولت است

معاون وزیر ورزش و جوانان: فارس سر آمد افتتاح پروژه های ورزشی در هفته دولت است


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
Ali
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
ایشالله که وعده مسئولین این بار درخصوص ورزشگاه میانرود عملی شود واین ورزشگاه تاپایان کار دولت تدبیروامید افتتاح شود استادیومی که برای افتتاح به مراتب کارکمتری نسبت به نقش جهان میبرد
علی
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
0
از سایت شماخواهش داریم‌که خبرهای تکمیلی بیشتری درخصوص ورزشگاه میانرود دراختیارمون بگزارید .اگر رسانه های شیرازی پیگیری بیشتری نسبت به این ورزشگاه داشته باشند شاهد افتتاح زودترش میتونیم باشیم .هرچقدرکه مسئولین ببینند مردم ورسانه ها یه پروژه را زیر نظردارند واخبارشو پیگیری میکنند بیشتر بفکر تکمیلش میفتند .باتشکر ازشما وسایت خوبتون