کد خبر: ۹۵۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

دختر قهرمان دارابی برای پیشرفت چاره ای جز سفر به شیراز ندارم

دختر دارابی قهرمان پرتاب دیسک گفت: برای ادامه ورزش قهرمانی، ناچار به انتخاب شیراز هستم زیرا از نظر امکانات و اهمیت به ورزشکاران بهتر است.
به گزارش شیرازه، فاطمه ایزدی دختر قهرمان دارابی متولد 1377 در شهرستان داراب از سال 1386 در سن 9 سالگی با راهنمایی مربی ورزش مدرسه به دلیل علاقه به ورزش دو و میدانی با رشته دو 100 متر و پرش طول شروع کرد و بعد وارد رشته پرتاب وزنه و دیسک شد.

فاطمه ایزدی قهرمان پرتاب وزنه و دیسک گفت: در سال 1390 با معرفی شهرستان داراب، در مسابقات تهران صاحب رکورد شدم و مقام اول کشوری را کسب کردم  در همان سال به اردوی تیم ملی نیز دعوت و به مسابقات آسیایی چین اعزام شدم که مقام 11 آسیا را کسب کردم.

وی با بیان اینکه سید ضیاء کمانه قهرمان پیشکسوت دارابی الگوی او در رشته دو و میدانی است به خبرنگار ما گفت: اولین مسابقات استانی که در سال 1387 شرکت کردم بهترین خاطره من در عرصه ورزش می باشد و من به جوانان توصیه می کنم این رشته ورزشی را انتخاب کنند که آینده درخشانی دارد.

ایزدی با بیان اینکه در داراب امکانات ورزشی وجود ندارد تاکید کرد: برای ادامه ورزش قهرمانی، ناچار به انتخاب شیراز هستم زیرا مربی های با تجربه وجود دارد و از نظر امکانات و اهمیت به ورزشکاران بهتر است در حالی که من در شهرستان داراب هیچ امکانات و یا حتی مربی  ندارم.

وی گفت: مشکل اصلی در شهرستان داراب نداشتن پیست مناسب است و هیچ برنامه خاصی نیست که در ساعت تمرین فقط ورزشکاران دو و میدانی وارد زمین شوند. پیست استاندارد نیست و با توجه به وجود ورزشکاران دیگر در زمین امکان در رفتن وزنه وجود دارد در نتیجه خطرناک است.

این بانوی قهرمان دارابی گفت: در رده جوانان و نوجوانان از سال 1389 هر مسابقه ای که شرکت کردم قهرمان شدم و از رییس فدراسیون درخواست دارم در زمان تمرین من، ورزشکار دیگری مثل فوتبالیست ها و غیره وارد زمین نشوند.

وی گفت: مسئولین باید با تشکیل کمیته برای ورزشکارانی که جای پیشرفت دارند هزینه کنند اما متاسفانه چنین کمیته ای وجود ندارد.من از همه کسانی در این زمینه به من کمک کرده انداز جمله پدر و مادر، مربیان و مسئولان شیراز تشکر می کنم.

مادر فاطمه ایزدی قهرمان دو و میدانی نیز گفت: در اردوهایی که شرکت می کند به دلیل مسافت زیاد مسیرها برای ما خیلی سخت است و مشکلات دیگر که در شهر داراب فاطمه با آن مواجه است هیچ امکاناتی برای او فراهم نکرده اند و حتی یک دست لباس ورزشی، کفش، وزنه و یا حتی دیسک هم برای او فراهم نیست و تمام امکانات را ما از بودجه شخصی تهیه می کنیم.

وی گفت: تاکنون هیچ تقاضایی از تربیت بدنی شهرستان و آموزش و پرورش نداشته است و  بعد از برگشت از مسابقات نه تنها هیچ کس به استقبال دخترم نیامد بلکه حتی یک پیام تبریک هم هیچ کدام از مسئولین شهرستان به او نداده اند. اما خودمان بعد از مسابقات یک مهمانی برگزار کردیم.


منبع: داراب آنلاین
برچسب ها: دختر داراب ، پیشرفت
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
دارابی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
0
وقتی تمام هم وغم فرماندار داراب مسائل سیاسی است بهتر ازاین نباید انتظار داشت تغییر مدیریت کاملا سیاسی در ورزش وبسیاری ادارات دیگر چیزی برای مردم سختی کشیده ومحروم داراب دربر ندارد