کد خبر: ۹۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
باحضورمسئولان شهرستانی؛

مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی سپیدان رصد شد

اعضای کارگروه رفع موانع تولید شهرستان سپیدان از از واحد های صنعتی صبا اتصالات امواج سپیدان وتولیدی گروه بهمن سریع سینا بازدید کردند.

به گزارش شیرازه در راستای برنامه های ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل؛ صالح مشتاقی لار فرماندار شهرستان سپیدان به همراه جمعی از اعضای کارگروه رفع موانع تولید شهرستان از از واحد های صنعتی صبا اتصالات امواج سپیدان وتولیدی گروه بهمن سریع سینا بازدید کردند.

مشتاقی لار فرماندار سپیدان هدف از این برنامه را رصد و بررسی مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان اعلام کرد و همچنین اظهار داشت:  در راستای اجرایی نمودن برنامه های کلان دولت در حمایت ازواحد های تولیدی و صنعتی کلیه ادارات و نها دهای شهرستان باید از واحدهای تولیدی حمایتهای لازم را انجام داده زیرا تولید کنندگان سربازان خط مقدم اقتصادی جامعه هستند چنانچه موانع موجود بر سر راه تولید در سطح شهرستانی قابل رفع نباشد باید از طریق ادارات و سازمانهای استانی پیگیری گردد تا بتوانیم شاهد اقتصادی روشن و شکوفا باشیم.

فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از تولید کنندگان و صنعت گران شاغل در این شهرستان با اشاره به نام گذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل توسط رخبر معظم انقلاب اظهار داشت: رفع موانع موجود در بخش تولید و تجارت مقدمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار سپیدان افزود: برنامه های اقتصاد مقاومتی با همکاری بخش دولتی و خصوصی می تواند نتیجه بخش باشد.

مشتاقی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی صرفا یک بحث تاکتیکی یک ساله نیست ، گفت: اقتصاد مقاومتی بحث دائمی است چرا که در این راستا کشور با استفاده از منابع داخلی حرکت هایی را ساماندهی می کند.

فرماندار سپیدان با اشاره به تشکیل این کارگروه به صورت ماهانه در یکی از واحدهای تولیدی در شهرستان گفت: مهمترین وظیفه این کارگروه رفع موانع تولید  و حمایت از آن است و ضروریست  دستگاههای اجرایی با تدبیر و چاره اندیشی موانع را از مقابل سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی بردارند تا این امر موجب رونق تولید در شهرستان ، استان و کشور شود.

 مشتاقی افزود: در این کارگروه چندین مصوبه برای رفع موانع تولید شهرستان سپیدان اخذ شد که امیدواریم با اجرای این مصوبات بخشی از مشکلات تولیدکنندگان شهرستان مرتفع شود.

شایان ذکر است واحد تولیدی صبا اتصالات امواج سپیدان تولید کننده انواع چمپرهای مخابراتی, تجهیزات مخابراتی و فیبر نوری,و انواع گراند کیت و کانکتور مخابراتی است و این واحد در شهرک صنعتی سپیدان ۱مستقر بوده و ۲۵,نفر بصورت مستقیم در این واحد مشغول بکار هستن و واحد تولیدی بهمن سریع سینا تولید کننده انواع درب و پنجره pvcاست.

درابتدای این جلسه تعدادی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان موانع و مشکلات واحدی تولیدی  خود، اعم از نقدینگی ،عدم وصول مطالبات و تقسیط  بیمه کارگران  و اعطای تسهیلات با بهره کم، عدم همکاری برخی از دستگاه های خدمات رسان و بانک ها  در تقسیط بدهی ها  را بیان نموده  و خواستار مساعدت  و پیگیری از دستگاه های ذیربط و مسئولان شهرستانی و  استانی در حل مشکلات خود شدند.

در ادامه روسای دستگاه های مربوطه نسبت به رفع این مشکلات نکاتی را بیان نمودند.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، صنعت ، تولید ، رصد
نظرات بینندگان