کد خبر: ۹۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

هاشمی رفسنجانی گفت: حمایت از منافقین در مقطع کنونی جای تعجب است؛ هدف از حمله به حاج احمدآقا انتقام از امام(ره) است.

به گزارش شیرازه، واکنش‌ها به انتشار فایل صوتی منتظری هنوز ادامه دارد و در هفته‌ گذشته هاشمی‌رفسنجانی و مجلس خبرگان رهبری اقدام بیت منتظری را محکوم کردند، دوقطبی‌سازی فرهنگی دولت در موضوع کنسرت‌ها، افتتاح خانه جدید احزاب و اعتراض‌ها به نامه آرامش‌بخش ظریف از مهم‌ترین سرخط‌های خبرهای هفته گذشته در حوزه احزاب است.

واکنش هاشمی به انتشار فایل صوتی منتظری

هاشمی رفسنجانی گفت: حمایت از منافقین در مقطع کنونی جای تعجب است؛ هدف از حمله به حاج احمدآقا انتقام از امام(ره) است. 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به تحولات پس از رحلت امام، گفت: امام با درایت و پیش بینی خود راه آینده انقلاب را نیز ترسیم کردند و در جمع ما 5 نفر، آیت‌الله خامنه‌ای، آیت الله موسوی اردبیلی، مرحوم حاج احمد آقا، مهندس موسوی و من، در مورد نگرانی از شرایط پس از عزل آیت الله منتظری و وجود شرط مرجعیت برای شورای رهبری در قانون اساسی فرمودند: «برای بعد از خودم، شما افرادی دارید، مثلاً همین آقای خامنه‌ای که به خواسته‌ی آیت الله خامنه‌ای، در همان جلسه حکم کردند که در زمان حیات ایشان، این مطلب و موضوع این جلسه جایی بازگو نشود.»

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

واکنش مجلس خبرگان به فایل صوتی منتظری

از سوی دیگر مجلس خبرگان رهبری نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: منافقین17 هزار نفر از مردم بی‌دفاع را به شهادت رساندند و برخورد امام با منافقین تاریخی و انقلابی بود.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: نوار صوتی منتسب به آقای منتظری با تحلیل‌های گوناگون دست به دست می‌‌شود که مشحون به اغلاط و تحریف‌ها و نبش قبری چالش برانگیز پس از شکست منافقین خائن در عملیات مرصاد است.

آسیب‌های ناشی از اشرافی‌گری و ریشه‌یابی حقوق‌های نجومی از دیگر موضوعاتی است که هنوز مسئولان و فعالان سیاسی نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند.

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

گنجی: اقدام «فریدون» برای انتصاب مدیران بانک‌ها تدبیر روحانی بود/ اشرافی‌گری مسئولان حاصل تفکر امثال هاشمی‌رفسنجانی است

مدیر مسئول روزنامه جوان اقدام فریدون برای انتصاب مدیران بانک‌ها را تدبیر رئیس‌جمهور دانست و گفت: آقای فریدون از موضع رئیس جمهور به صورت غیررسمی مسائل را دنبال می‌کند و از این رو دولت در زمینه فیش‌های نجومی برخورد جدی نخواهد کرد.

دوقطبی سازی دولت در زمینه‌های فرهنگی همچنان انتقاد فعالان حزبی و تشکلی را به دنبال دارد.

حبیبی: وزیر ارشادی که در برابر منطق مشفقانه آیت‌الله علم الهدی عقب‌نشینی کرد را باید تشویق کرد یا تنبیه؟

دبیرکل حزب موتلفه گفت: سخنان آیت‌الله علم‌الهدی در مورد کنسرت‌ها را تحریف کردند، آیا وزیر ارشادی که در برابر منطق مشفقانه آیت الله علم الهدی عقب‌نشینی کرد را باید تشویق کرد یا تنبیه؟!

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

مراسم بزرگداشت شهدای شهریورماه حزب موتلفه اسلامی برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای شهریور ماه حزب موتلفه اسلامی هفته گذشته با حضور تنی چند از شخصیتهای سیاسی کشور در مجتمع فرهنگی رفاه میدان بهارستان برگزار شد.


اسماعیل کوثری نماینده سابق مردم تهران در مجلس، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، حمیدرضا فولادگر عضو شورای مرکزی جامعه مهندسین، محسن رفیقدوست وزیر سابق سپاه، ناصر سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندانها، احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس، احمد کریمی اصفهانی دبیر جامعه اسلامی اصناف و بازار از شخصیت های حاضر در این گردهمایی بودند.

هاشمی‌رفسنجانی با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به منظور بازدید از چندین طرح مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی وارد شهر دماوند شده بودند، در بدو ورود، در حسینیه‌ی آیت الله جوادی آملی مورد استقبال گرم ایشان قرار گرفتند.

ساختمان خانه احزاب افتتاح شد

ساختمان خانه احزاب (دوشنبه) هفته گذشته در خیابان ابوسعید تهران افتتاح شد.

در این مراسم قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب، رضازاده مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور و برخی از فعالان حزبی از جمله مصطفی کواکبیان، احمد حکیمی‌پور، محمدحسن غفوری‌فرد،‌ روح‌الامینی، حسین کاشفی، احمد شریف، حسین کنعانی مقدم، بوربور، حسین کمالی،‌ محمدجواد حق‌شناس حضور داشتند. 

حشمتیان در مراسم افتتاح ساختمان خانه احزاب با بیان اینکه میز انتخابات باید در ستاد انتخابات راه‌اندازی شود، تاکید کرد: خانه احزاب را در هر 31 استان کشور راه‌اندازی می‌کنیم.

محمدحسن غفوری‌فرد عضو شورای مرکزی خانه احزاب نیز در مراسم افتتاحیه خانه احزاب گفت: نقش احزاب در انتخابات پیش رو باید پررنگ شود همه باید روی بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات تمرکز کنیم.

مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در مراسم افتتاحیه ساختمان احزاب اظهار داشت: دولت باید یارانه احزاب را به طور جد دنبال کند و نمایندگان خانه احزاب نیز باید در کمیسیون ماده 10 حضور یابند.

مقیمی: احزاب یکی از دلایل مهم آرامش انتخابات سال 94 بودند/ باید برای فعالیت سیاسی یارانه در نظر گرفته شود/ کشور از لحاظ فعالیت سیاسی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه ساختمان خانه احزاب اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های وزارت کشور در شروع کار خود در دولت یازدهم فعال کردن خانه احزاب بود.

وی افزود: خانه احزاب در سال‌های گذشته فعالیت داشته، اما در یک دوره فعالیتش متوقف می‌شود. اینکه چرا خانه احزاب با مشکل روبه‌روست و تعطیل شد، با استفاده از کارشناسان حزبی، آسیب‌شناسی کردیم.

مقیمی تأکید کرد: خانه احزاب یک تشکل صنفی است و مقرر شد همه تشکل‌های کشور به‌صورت هم‌زمان مدیریت این خانه را به عهده داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید نحوه پرداخت هزینه‌ها به احزاب مدیریت شود و از این رو فقط به احزاب فعال یارانه می‌دهیم.

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

عامری: همایش استانی جمعیت ایثارگران شهریور برگزار می‌شود

داوود عامری قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی، از برگزاری همایش استانی این تشکل تا اواخر شهریورماه خبر داد.

عامری ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما هنوز برای زمان برگزاری کنگره اصلی به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

قائم مقام جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به ورود این تشکل سیاسی به موضوع انتخابات تصریح کرد: جمعیت ایثارگران درباره نحوه ورود به انتخابات و مباحث معرفی کاندیدا و ائتلاف به جمع‌بندی نرسیده است و این مسائل در شورای مرکزی مطرح و جمع‌بندی خواهد شد.

فومنی: کنگره حزب مردمی اصلاحات 12 آذر برگزار می‌شود

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات از برگزاری کنگره حزب متبوعش در روز 12 آذر ماه با حضور شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی خبر داد.

«مهمانِ بدنام» در راه تهران

چه کسانی «داوود آلیانس» را به تهران دعوت کردند؟/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

قرار است این هفته یا چندهفته بعد عده‌ای در فرودگاه مهرآباد منتظر باشند تا از «سِر آلیانس»- این فعال اقتصادی انگلیسی- استقبال کنند. اما همان‌ها شاید همانقدر که از استقبال او خوشحال هستند، از حاشیه‌ساز شدن سفر آلیانس به تهران نیز دلواپس باشند. چراکه سر آلیانس نه یک فعال اقتصادی معمولی بلکه یک چهره بدنام سیاسی امنیتی نیز هست.

هفته گذشته نشست خبری سخنگوی جامعه روحانیت مبارز برگزار شد که مصباحی‌مقدم به تبیین رویکردهای این تشکل سیاسی مذهبی پرداخت.

مصباحی مقدم: جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات آینده با همه احزاب اصولگرا تعامل خواهد داشت

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز با همه احزاب اصولگرا تعامل خواهد داشت و با مشورت شخصیت‌ها و احزاب اصولگرا راهکاری را برای انتخابات 96 پیدا خواهد کرد.

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

بادامچیان: نظر غالب اصولگرایان،هم‌گرایی و هماهنگی بین اصولگرایان با محوریت جامعتین است

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: نظر غالب اصولگرایان این است که همگرایی بین اصولگرایان با محوریت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام گیرد و تشکل هایی که محوریت روحانیت را پذیرا هستند با هم همراه شوند.

ناطق نوری: روحانیان نباید خود را تافته جدا بافته از جامعه بدانند/ پیامبر اسلام از جامعه بدوی عمارها و یاسرها را ساخت

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به این که روحانیون نباید خود را تافته جدا بافته از جامعه بدانند افزود: پیامبر اسلام (ص) پیامبر اسلام (ص) به هیچ وجه با مردم خشن برخورد نمی‌کرد و توانست از یک جامعه بدوی «عمار»ها و «یاسر»ها را بسازد.

نامه‌ آرامش‌بخش به وزارت خزانه‌داری آمریکا برای انتقال پول به ایران باعث انتقادات شدید فعالان سیاسی حزبی شد.

بعد از امتیاز دادن‌ها اکنون باید منتظر صدقه آمریکا باشیم/ حد دستاوردهای برجام مشخص شد

پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان گفت: بعد از این همه امتیاز دادن، دولتمردان ما خوشحال و شادان از صدقه سری هستند که قرار است آمریکا به ما بدهد و در این شرایط ما باید به سخنان آقای ظریف دلخوش کنیم.

انتقاد هاشمی‌رفسنجانی از بیت منتظری/ آیا همکار موساد و بختیار به ایران می‌آید؟

سراج: «نامه آرامش‌بخش» عزت‌فروشی، صدقه گرفتن و ژست ایجاد گشایش است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دولت با شرایطی مواجه شده که وعده‌هایش در برجام محقق نشده و برای اینکه نشان دهد گشایش حاصل شده است می‌خواهد مورد به مورد از آمریکا اجازه بگیرد و آن را با عملیات روانی به عنوان گشایش جا‌ بیندازد.


منبع: فارس
نظرات بینندگان