کد خبر: ۹۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

حمایت از صنایع تبدیلی در راستای اشتغالزایی اولویت بسیج سازندگی

مسئول بسیج سازندگی سپاه سروستان در کار گروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان از حمایت جدی نیروی مقاومت بسیج از صنایع تبدیلی در راستای اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش شیرازه  ستوان یکم پاسدار، مهدی پورکریم رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی ناحیه مقاومت بسیج سروستان در جلسه این کارگروه ضمن تشریح اهمیت راهبردی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با اجرایی شدن طرح‌های اقتصاد مقاومتی، مشاغل کوچک زودبازده گسترش می‌یابد و با حمایت از صنایع‌ تبدیلی می توان فرصت اشتغال کسب‌وکار را برای جوانان نوجوانان فراهم کنیم.

وی با اشاره به ضرورت نهادینه سازی منویات رهبر معظم انقلاب در سطح کلان جامعه افزود: تبیین گفتمان ولایت فقیه و نهادینه سازی مطالبات رهبر معظم انقلاب در بسیج و جاری سازی  منویات معظم له در افکارعمومی زمینه مشارکت حداکثری اندیشمندان بسیج در اداره، تقویت و پیشبرد اهداف، پایش محیطی شرایط کشور و بررسی تهدیدات و آسیبها با تبدیل کردن آن به فرصت های طلایی توسعه، راهکارهای برون رفت از مشکلات شهرستان فراهم نمود و با ایجاد هم افزایی و وحدت در بین صاحبنظران بسیج به منظور تحکیم پایه های انقلاب و کمک به کارآمدسازی و خدمت رسانی به جامعه به اهداف کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج دست یافت.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سروستان  در پایان سخنان خویش با اشاره به اهمیت اقتصادمقاومتی در جهت استقلال اقتصادی و خوداتکایی مردم تصریح کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج با رصد، شناسایی آسیب ها و تهدیدات موجود و نیازسنجی بهترین فرصت مناسبی برای بررسی معضلات اقتصادی و تبدیل تهدیدات به فرصت ها در سطح شهرستان سروستان است.

خاطر نشان می شود؛ در ادامه این جلسه، اعضای این کارگروه اقتصادی با ارائه نظرات خویش خواستار حضور بیش از پیش بسیج در عرصه اشتغال و گسترش اقتصاد مقاومتی شدند.

منبع:  سروستان ما


نظرات بینندگان