کد خبر: ۹۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
رویداد های پلیسی استان فارس؛

کشف 18 ميليارد ريال كالاي قاچاق در فارس

فرمانده انتظامي استان از كشف مقادير زيادي كالاي قاچاق به ارزش 18 ميليارد ريال طي 48 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

کشف 18 ميليارد ريال كالاي قاچاق در فارس

سردار احمد علي گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس، گفت: طرح مبارزه با قاچاق كالا به صورت ويژه در دستور كار فرماندهي انتظامي استان قرار دارد و در اين راستا مأموران انتظامي استان همه تلاش خود را به كار بسته اند.

وي با اشاره به اينکه طي 48 ساعت گذشته در سطح استان طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اجراء گذاشته شد، افزود: در اين راستا 41 دستگاه خودرو سبك و سنگين حامل كالاي قاچاق توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان فارس تصريح كرد: در بازرسي از اين خودروها مقادير زيادي كالاي قاچاق شامل مواد خوراكي، پوشاك، كفش، لوازم تحرير، تلفن همراه، گازوئيل، لوازم آشپزخانه، لوازم يدكي و انواع نوشيدني ها كشف شد.

گودرزي با بيان اينكه در اين راستا 53متهم دستگير و 40 فقره پرونده تشكيل شده است، گفت: ارزش ريالي اين محموله هاي قاچاق بالغ بر 18 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان فارس ضمن اشاره به اثرات سوء قاچاق كالا بر اقتصاد كشور، تأكيد كرد: طرح مبارزه با كالاي قاچاق به صورت مستمر در سطح استان اجرا مي شود.

جاساز 85 كيلو ترياك در كاميون

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان، گفت: مأموران انتظامي پاسگاه "چهار برکه" اين شهرستان هنگام بازرسي از خودروهاي عبوري به يك دستگاه كاميون كشنده مظنون و آن را متوقف كردند.

سرهنگ حسين ديندارلو بيان كرد: در بازرسي به عمل آمده از اين كاميون، مقدار 85 كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه اي در زاپاس و تانكر باد خودرو جاسازي شده بود، كشف شد.

وي گفت: در اين خصوص دو نفر متهم دستگير و پرونده مقدماتي تشكيل شد.

نظرات بینندگان