کد خبر: ۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان فارس گفت:

نيروي انتظامي، نيرويي مقتدر و مردمي است

مدير كل صدا و سيماي مركز استان با بيان اينكه نمايش امنيت و اقتدار نيروي انتظامي در دستور كار اين سازمان است، گفت: نيروي انتظامي، نيرويي مقتدر و مردمي است.

به گزارش شیرازه، " محمد تقي سهرابي " در جلسه اي كه با حضور فرمانده انتظامي استان فارس و تعدادي از معاونان و رؤساي پليس هاي تخصصي برگزار شد، بيان كرد: امروزه علاوه بر رسانه هاي قديمي، رسانه هاي نويني همچون ماهواره ها و شبكه هاي اجتماعي با اهداف متفاوت اقدامات خود را انجام مي دهند.

وي با بيان اينكه امروزه شبكه هاي متعدد فارسي زبان بر عليه انقلاب اسلامي كار مي كنند، افزود: در اين راستا صدا و سيما و ساير رسانه ها وظيفه سنگيني بر عهده دارند و بايد اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به نمايش بگذارند.

مدير كل صدا و سيماي مركز فارس با اشاره به اينكه نمايش اقتدار نيروهاي نظامي و انتظامي عامل بازدارنده اي براي دشمنان و موجب اميدواري براي دوستان است، گفت: اين وظيفه بر عهده صدا و سيما است و بايد اقدامات و عملكرد مجموعه نيروي انتظامي استان به سمع و نظر مردم برسد.

سهرابي با بيان اينكه مردم قدردان نيروي انتظامي هستند، افزود: صدا و سيما اين آمادگي را دارد كه به عنوان مشاور رسانه اي با نيروي انتظامي استان همكاري كند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن هفته ناجا و تبريك اين ايام به دلاورمردان نيروي انتظامي، تصريح كرد: برنامه ريزي هاي لازم در راستاي نمايش اقتدار و عملكرد نيروي انتظامي استان از طريق صدا و سيما انجام شده است.

در ادامه، سردار "احمد علي گودرزي" فرمانده انتظامي استان فارس طي سخناني گفت: خوشبختانه صدا و سيماي مركز فارس با يك عقلانيت، خرد جمعي و تعهد مناسب در برابر هجمه هاي بي حد و حصر رسانه هاي بيگانه ايستاده است.

وي با اشاره به مشكلات فضاي مجازي در جامعه امروزي، افزود: كارشناسان پليس فتا آمادگي دارند با حضور در برنامه هاي مختلف صدا و سيما در اين زمينه اطلاع رساني كرده و آگاهي هاي عمومي را افزايش دهند.

فرمانده انتظامي استان فارس نقش صدا و سيما در فرهنگ سازي نسبت به موضوع هاي مختلف در جامعه را بسيار مهم دانست. گودرزي ضمن اشاره به برنامه هاي پليس در هفته ناجا، اظهار اميدواري كرد با همكاري صدا و سيما اقدامات و عملكرد مجموعه نيروي انتظامي استان به شهروندان اطلاع رساني گردد.


نظرات بینندگان