کد خبر: ۹۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس دفتر مقام معظم رهبری خبرداد:

اختصاص 270 میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد برکت به فارس

آیت الله محمدی گلپایگانی گفت: به منظور کمک به مناطق محروم و احداث طرح های عمرانی، فرهنگی، مذهبی و آموزشی ازسوی بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام راحل مبلغ 270 میلیارد تومان به استان فارس اختصاص یافت.

به گزارش شیرازه، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی امروز همزمان با بهره برداری از 200 فضای واحد آموزشی کشور ازطریق ویدوئو کنفرانس خطاب به مردم و مدیران دستگاه های اجرایی استان فارس اظهارداشت: استان فارس یکی از استان های پهناور و دارای توان و ظرفیت بالای در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و با داشتن شاعرانی مانند حافظ و سعدی که در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند باید در زمینه محرومیت زدایی گام های موثری برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه استان فارس قطب کشاورزی کشور است و سهم بزرگی درخودکفایی محصولات سردسیری وگرمسیری دارد، افزود: محرومیت زدایی باید اولویت اصلی دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا فارس بتواند در زمینه خود کفایی گام های اساسی وتعیین کننده بردارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید براینکه به فرموده مقام عظمای ولایت عده ای بر این بارو هستند که در راستای ترویج فرهنگ شیعی باید به مقدسات اهل تسنن توهین کرد، افزود: این گونه تعابیر نادرست و نشان از انگلیسی بودن آن ها است و باید هموراه اتحاد و یکپارچگی را در میان مسلمانان گسترش داد.

آیت الله گلپایگانی بیان داشت: به دلیل افکار مغرضانهیکی از مفتی های خود فروختهْ ایرانیان را مجوز و غیر مسلمان می نامد که نشان از کینه و عناد نسبت به ایران اسلامی است.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان