کد خبر: ۹۶۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵
آیت الله ایمانی:

محرومیت فارس باید نقطه ای مورد بررسی قرار گیرد

نماینده مردم فارس و امام جمعه شیراز گفت: فارس به دلیل محرومیت های بسیار واژه ای از محرومیت است و این محرومیت باید نقطه ای مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش شیرازه، آیت الله اسدالله ایمانی امروز در حاشیه بهره برداری از چند فضای آموزشی همزمان با سراسر کشور و پخش از طریق ویدئو کنفراس اظهار داشت: در فارس مناطق بسیاری وجود دارد از لحاظ کمبود مسجد، فضاهای آموزشی و دیگر فضاها در محرومیت به سر می برند.

وی خاطرنشان کرد: از بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امامدرخواست می شود که به نوبت مشکلات مناطق محروم وکم برخوردار را با اختصاص اعتبار مورد نیاز کاهش دهد.

استاندار فارس در ادامه این جلسه از بهره برداری 13 بابفضای آموزشی با 94 کلاس درس و اعتباری افزون بر 5 میلیارد و640 میلیون تومان در استان فارس خبرداد و افزود: بهره برداری از فضاهای اموزشی نشان از اهمیت استان به افزایش این گونه فضاهااست.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از 43 مدرسه با 270 کلاس درس و اعتباری افزون بر 15 میلیارد تومان به ویژه در مناطق محروم در سال گذشته و نیز افتتاح 14 باب مدرسه دیگر در سال جاری از دیگر فعالیت های عمرانی و آموزشی است.

استاندار فارس تصریح کرد: فارس با هزار و 600 مدرسه تخریبی و 9 هزار و 600 کلاس درس و نیز مقاوم سازی هزار و 954 مدرسه با 11 هزار و 789 کلاس درس از بنیاد برکت درخواست می شود نسبت به تکمیل و بهره برداری از فضاهای آموزشی گام بردارند.

انتهای پیام /

نظرات بینندگان