کد خبر: ۹۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
به‌منظور گرامیداشت شهید مفقودالاثر صورت می‌گیرد؛

برگزاری یادواره شهید رضا اعلائی با عنوان «چشم‌به‌راه» در لار

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان از برگزاری یادواره شهید رضا اعلائی با عنوان «چشم‌به‌راه» به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره این شهید مفقودالاثر خبر داد.
به گزارش شیرازه، امین دل‌خسته مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان در جمع خبرنگاران بابیان اینکه شهدا چراغ راه آینده و امیدی برای فردا هستند، اظهار داشت: شهدای مفقودالاثر گل‌های سرسبد شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضا اعلائی از شهدای جاویدالاثر لارستان، افزود: به همین منظور یادواره‌ای با عنوان «چشم‌به‌راه...» سه‌شنبه هفته جاری به همت پایگاه مقاومت یاران امام(ره) از ساعت 20:45 روبه‌روی منزل این شهید بزرگوار واقع در شهر جدید لار، 30 متری مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود.

مسؤول فرهنگی سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه این یادواره به‌منظور آشنایی بیشتر عموم مردم با فرهنگ ایثار و شهادت و بازسازی حال و هوای روزهای خاطره‌انگیز دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهمان ویژه این برنامه معنوی، سردار اسماعیل کوثری جانشین لشکر 27 محمد رسول‌الله(ص) و نماینده دوره گذشته مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است.

شهید رضا اعلایی در سال 1343 در شهر لار به دنیا آمد و پس از فعالیت‌های بسیار فرهنگی و مذهبی آبان ماه سال 60 درحالی‌که در دبیرستان شهید مطهری تحصیل می‌کرد برای اعزام به جبهه راهی تهران شد و 1.5 ماه از حضور وی در جبهه نگذشته بود که بیست‌ویکم آذرماه سال 60 در عملیات مطلع‌الفجر در جبهه گیلان غرب به شهادت رسید و به‌دلیل در تیررس دشمن بودن محل شهادت وی، امکان بازگشت جسد مطهر وجود نداشته است و خانواده شهید اعلایی هنوز برای در آغوش کشیدن پیکر فرزندشان لحظه‌شماری می‌کنند.



نظرات بینندگان