کد خبر: ۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

عامل پیروزی رزمندگان عشق به امام راحل بوده است

نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان دوران دفاع مقدس عشق به امام راحل وولایتمداری بسیجیان جان برکف بوده است.
به گزارش شیرازه، حجت الاسلام ابراهیم مصطفوی امروزدر حاشیه نمایشگاه قدس3 شیراز اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و شروع ایران برای حفظ و اعتلای نظام اسلامی و پاسداری از مرزهای عزت و شرف مرزهای ایران مقتدر، یکی از حساس ترین برهه های ملت شریف ایران است که و هم اکنون نیز اهتمام و تلاش در عرصه های گوناگون حفظ و پاسداری از آن ارزشهای مقدس لازم و ضروری می باشد.

وی خاطرنشان کرد: در 31شهریور 1359 رژیم بعث عراق با هدف براندازی نظام نوپای اسلامی ایران جنگی تمام عیار را علیه کشورما آغاز کرد و رئیس جمهور وقت عراق در برابر دوربین های تلوزیونی با پاره کردن قرارداد 1975دستور تجاوز وحمله گسترده به مرزهای ایران را صادر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: جنگی نابرابر و ظالمانه را بر مردم ایران تحمیل کرد آمریکائیهابرای به سازش کشاندن ایران اسلامی و تسلیم ایران، از فرصت های استفاده نموده وحمایت های پنهان وآشکار در همه زمینه های سیاسی، نظامی واقتصادی به رژیم بعثی عراق نمود.

حجت الاسلام مصطفوی بیان داشت: ارتش عراق براساس محاسبات عجولانه وغلط فتح یک هفته ای تهران را تعقیب کرد، به طوری که در روزهای نخست جنگ تجاوز تا دروازه های اهواز وخرمشهر پیش روی کرد، بدون آنکه با مانعی برخورد کند و در این راستا امام خمینی (ره) به خروش آمد و دستور دفاع از کیان نظام اسلامی وکشور را صادر نمود.

وی گفت: علی رغم کارشکنی های رئیس جمهور وقت مقاومت سر سختانه ملت ایران به اوج خود رسید و دفاع مقدس و همه جانبه مردم مسلمان و انقلابی ایران علیه متجاوز آغاز شده و رزمندگان غیرتمندانه تجاوز رژیم بعث عراق را دفاع نمود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ثاراللهاظهار داشت: ویژگی دیگر رزمندگان دفاع مقدس این بود که شادترین دوره زندگی آنان در جبهه های نبرد سپری گردید وهفته دفاع مقدس فرصت خوبی است تا حماسه سازی های رزمندگان 8سال دفاع مقدس برای نسل جوان به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام

نظرات بینندگان