کد خبر: ۹۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

دربی شیرازی ها در جام حذفی کشور در پاسارگاد برگزار می شود

مرحله یک سی و دوم جام حذفی کشور با رویارویی تیم های شیرازی برق جدید و فجر شهید سپاسی به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی پور پیگیری می شود.

به گزارش شیرازه  به نقل از  طنین پاسارگاد، مرحله یک سی و دوم جام حذفی کشور با رویارویی تیم های شیرازی برق جدید و فجر شهید سپاسی به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی پور پیگیری می شود.

این بازی در سعادتشهر روز پنجشنبه ساعت 14:30  برگزار می شود.

تیم برق جدید حاضر در لیگ دو کشور وضعیت خوبی دارد. دو پیروزی، یک شکست و یک تساوی نارنجی پوشان را در رده سوم جدول قرار داده، جایی که تنها دو امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارند.

شاگردان وحید رضایی این فصل از جمله مدعیان صعود محسوب می شوند. آنها در مرحله قبلی جام حذفی به نماینده کیش خوردند که با انصراف تیم حریف، شیرازیها به این مرحله راه یافتند.

درطرف مقابل زردپوشان فجرسپاسی قراردارند، فجری که حال و روز خوشی در لیگ دسته یک کشور ندارد و پس از گذشت 8 هفته، با سه تساوی و پنج شکست، سه امتیازیست و از قعرنشینان به حساب می آید.

تیم فجرسپاسی این فصل با هدایت بهرام شفیعی کارش را آغاز کرده است، البته آنها برای شروع رقابت ها هم مردد بودند اما بالاخره تصمیم گرفتند وارد مسابقات لیگ یک شوند.

به هرحال روز پنجشنبه دربی شیرازیها جذابیت خاصی خواهد داشت، نبردی که برنده آن به مصاف برنده بازی قشقایی و پرسپولیس خواهد رفت.



نظرات بینندگان