کد خبر: ۹۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
جانشين فرمانده انتظامي استان:

شاكله و سنگ بناي هرسازمان در آموزش است

جانشين فرمانده انتظامي استان گفت: سنگ بنا، شاكله، پايه و اساس هرسازمان بر چگونگي و نحوه آموزش افراد آن سازمان استوار است.

به گزارش شیرازه، سرهنگ "علي ذوالقدري" جانشين فرمانده انتظامي استان فارس در آئين توديع و معارفه معاونت تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان فارس، با تاكيد بر نقش مهم آموزش در انجام ماموريت ها، اظهار كرد: هر سازماني كه مي تواند جايگاه و شان خود را به خوبي حفظ كند، نشان دهنده اين است كه افراد آن سازمان، آموزش خوب و مناسبي ديده اند.

وي با بيان اينكه قوانين ما نشات گرفته از شرع مقدس دين مبين اسلام است، ‌تصريح كرد: آموزش ما نيز برپايه موازين اسلام استوار است و در محيط آموزشي نيز لازم است همه جوانب آموزش چه از جنبه ظاهري و چه از جنبه اصول كاري، درنظر گرفته شود.

جانشين فرمانده انتظامي استان فارس از محيط آموزشي به عنوان يك محيط مقدس ياد كرد و افزود: بايد براي اين محيط مقدس، ارزش قائل شد و افسران آموزشي نيز بايد افرادي مجرب،‌كارآزموده،‌ نمونه و الگو باشند.

سرهنگ ذوالقدري خاطرنشان كرد: راه اندازي قرارگاه جهادي آموزش در ناجا نيز به اين دليل است كه، آموزش ركن اساسي و عامل مهم در انجام موفق ماموريت هاي سازماني است.

وي با تأکید بر استمرار، ممارست و تمرين در آموزش گفت: هرچقدر آموزش بيشتر و بهتر باشد، موفقيت در كارها و ماموريت ها نيز بيشتر است.

لازم به ذکر است در اين مراسم "شهرام احمدي" به عنوان سرپرست معاونت تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان فارس معرفي و حكم انتصاب وي توسط سرهنگ "رضا صادقي" رئيس بازرسي استان قرائت و از زحمات سرهنگ "احمد احمدي" كه مدت دو سال عهدار اين سمت بود، تقدير و تشكر بعمل آمد.

نظرات بینندگان