کد خبر: ۹۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

دوچرخه سوار بواناتی مسیر شیراز تا بوانات را به یاد شهید گلبار نژاد رکاب زد

در پی شهادت جانباز سرافراز و عضو تیم دوچرخه سواری پارالمپیک کشورما در بازیهای پارالمپیک ریو در برزیل یکی از دوچرخه سواران شهرستان بوانات مسیر 230 کیلومتری شیراز تا بوانات را به یاد این شهید رکاب زد.

به گزارش شیرازه  به نقل از  حرف رسا، در پی شهادت جانباز سرافراز و عضو تیم دوچرخه سواری پارالمپیک کشورما در بازیهای پارالمپیک ریو در برزیل یکی از دوچرخه سواران شهرستان بوانات مسیر 230 کیلومتری شیراز تا بوانات را به یاد این شهید رکاب زد.

کریم برزگر عضو تیم دوچرخه سواری شهرستان بوانات و مسئول گروه رکاب زنان خاتون بوانات که یک سال است این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کند مدتی است به نمایندگی از هیئت دوچرخه سواری شهرستان بوانات در مسابقات استانی شرکت می کند.

برزگر در خصوص این برنامه خود به خبرنگار ما گفت: من خودم را مدیون شهدای عزیز و خون شهدا می دانم و بر این باور هستم که باید یاد و خاطره این عزیزان همیشه زنده بماند و این کمترین کاری بود که من به لطف خدای بزرگ توانستم برای اولین بار در دنیای حرفه ای دوچرخه سواری خود مسیر شیراز تا بوانات را به یاد شهید گلبارنژاد رکاب بزنم.

وی افزود: مسیر مسیر طولانی بود و قطعا لطف خداوند و کمک خود شهید توانست مرا به این مهم بسلامت برساند که خدا را شکر می کنم که توانستم قدمی کوچک در راه یاد شهدا بردارم.

برزگر مسیر 230 کیلومتری مرکز استان تا مرکز شهرستان بوانات را طی 8 ساعت و 25 دقیقه رکاب زده و در پایان گفت: از عموم نوجوانان و جوانان علاقمند دعوت می کنم که به عضویت گروه رکاب زنان خاتون بوانات بپیوندند تا بتوانیم ضمن ورزش و سلامتی قدمی برای کمک به هوای پاک نیز برداریم.

کریم برزگر که دارای کارت مربیگری درجه 3 آسیا نیز می باشد از رکاب زدن در مسیر های طولانی تر همچون مسیر بوانات - مشهر نیز سخن گفت.

نظرات بینندگان