کد خبر: ۹۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

جشنواره انار در سپیدان برگزارشد

به منظور ترویج غذا های سنتی و محلی دانش آموزان شهر بیضا با برپایی با عنوان جشنواره انار در زمینه تهیه انواع غذا وموادخوراکی با انار باهم به رقابت پرداختند.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون  به منظور ترویج غذاهای سنتی ومحلی دانش آموزان دبیرستان دخترانه شبانه روزی امام خمینی(ره) شهربیضا با برپایی جشنی با عنوان جشنواره انار در زمینه تهیه انواع غذا وموادخوراکی با انار باهم به رقابت پرداختند، دراین جشنواره انواع رب انار ،آش انار،دانه انار وآب انار توسط دانش آموزان تهیه شده بود .

دراین جشنواره رئیسی بخشدار بیضا ضمن تقدیر ازدانش آموزان شرکت کننده دراین جشنواره گفت: به دلیل شرایط مطلوب آب وهوا ی بیضا خوشبختانه دراین بخش انواع محصولات کشاورزی ،دامی ومیوه جات ازکیفیت بسیار بالایی برخورداراست واناربیضا یکی ازمیوه هایی است که از جایگاه بسیاربالایی درسطح استان وکشوربرخورداراست که امید است سرمایه گذاران محترم با ایجاد کارخانجات صنایع تبدیلی بتوانندازاین توانمندی وپتانسیل بهره واستفاده کافی را ببرند و باغداران هم درجهت ارائه این محصولات با مشکلات فعلی مواجه نباشند، درپایان این جشنواره هدایایی به نفرات برتراین جشنواره اهداء شد.

بخشدار بیضا گفت: جشنواره اناربا هدف معرفی بیش از پیش ظرفیت های این محصول باغی، مهرماه سال جاری در این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: شهرستان سپیدان ظرفیت های ارزشمندی در بخش های کشاورزی، گردشگری، دارد که تا زمان حاضر از دید سرمایه گذاران ناشناخته مانده است.درپایان این جشنواره هدایایی به نفرات برتراین جشنواره اهداء شد.

برچسب ها: انار ، سپیدان ، جشنواره
نظرات بینندگان