کد خبر: ۹۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
لطفا فریاد نزنید؛

تبلیغات به روش عهد بوق در اقلید

با وجود پیشرفت روز به روز ابزار های تبلیغاتی؛ اما در اقلید همچنان فریاد زدن در بلندگو که روشی از دوران های پیشین است یکی از ابزار تبلیغاتی به حساب می آید.

به گزارش شیرازه به نقل از کلیدفارس؛علم ودانش روز به روز در حال پیشرفت است وسلاح تبلیغاتی برنده تر از قبل و روز به روز برنده تر و امروزه در دورانی قرار گرفته ایم که کوچکترین مسئله را میتوان در عرض 2دقیقه به جهان ارسال کرد.

کم وبیش دیده ایم که به طور مثال مسئله مهمی در  جهان رخ میدهد و همان لحظه بهترین عکس ها و شرح موضوع را دریافت میکنیم و زیر آن هم نوشته شده است((هم اکنون)) و حتی در شخصی ها هم که سری بزنیم کم وبیش دیده میشود که پس از انتشار عکس های خود زیر آن مینویسند:((همین الآن،یهویی)).

شبکه های مجازی نظیر واتس آپ،اینستاگرام،تلگرام و...راه تبلیغات برای ما را چنان باز و آسان کرده است که میتوان در کمترین زمان ممکن عکس ها و فیلم های خود را به انتشار گذاشت و در همان موقعیت زمانی از لایک های آن لذت ببریم.

اما گذری داشته باشیم به اقلید

شهرستان اقلید ازجمله شهرستان های مذهبی فرهنگی کشور به شمار می آید و برنامه های متعددی نیز در این شهرستان برگزار میشود؛ اما با وجود برگزاری برنامه ها و پیشرفت روز به روزی آن هنوز در این شهرستان تبلیغات ها به روش عهد بوق انجام میشوند.

این تبلیغات ها به نوعی است که یک بلندگو را به پشت خودرویی  میگذارند و از اول تا آخر شهر حرکت میکنند؛ هر چند متری می ایستند و یک اعلامیه را به استحضار ملت میرسانند و این اعلامیه  و شیوه بیان آن ها در بلندگو  به نوعی است که هر چه دقت می کنی چیزی از آن متوجه نمی شوی و نیاز است یک نفر باشد که آن را برای ما ترجمه کند.

این تبلیغات به نوعی خوش است که روی اعصاب مردم به جای راه رفتن حرکات موزون انجام میدهد و این صدا را می توانی در هر موقع از روز ؛ چه در شروع یک صبح دلنشین و چه در ظهر زمان استراحت بشنوی.

حال ما امیدواریم که متسدیان این امور فاخر از شبکه های اجتماعی و یا روشهای تبلیغاتی جدید دیگر بیشتر بهره ببرند و از حرکات عهد بوقی دست بردارند.





نظرات بینندگان