کد خبر: ۹۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

گیر کردن راننده تریلی بین دو خودرو

پس از برخورد تریلی با پراید ، راننده تریلی بین دو خودرو گیر افتاد.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدامت ایمنی شیراز، در ساعت 9:15 دقیقه روز گذشته، گزارش گیر کردن شخصی بین دو خودرو در اثر یک سانحه رانندگی از طریق سامانه 125 به ایستگاه یک اعلام و تیم امدادی از این ایستگاه به همراه ، تیم های کمکی از دو ایستگاه 9 و پنج به محل حادثه اعزام شدند.

مهدی رودکرمی کمک فرمانده ایستگاه یک در این باره گفت : انحراف از مسیر و برخورد خودرو تریلی با یک دستگاه پراید در بولوار آیت الله ربانی باعث شد تا راننده تریلی از ترس آسیب از خودرو خارج شده و بین تریلی و پراید گیر کند.

تیم امدادی پس از حضور و ایمن سازی محل حادثه، بوسیله جکهای بادی و سیستم امدادی هیدرولیک، عملیات رهاسازی شخص که مرد52 ساله ای بود و از ناحیه پا گیر کرده بود را با موفقیت انجام دادندو مصدوم به منظور مداوا، تحویل عوامل اورژانس شد.

همچنین در حادثه رانندگی دیگر در ساعت 14:11 دقیقه، در کوی وحدت، خودرو پژو 405 با خودرو نیسان برخورد کرد که حاصل آن واژگونی خودرو نیسان بود، آتش نشانان از ایستگاه چهار پس از ایمن سازی محل حادثه، خودرو واژگون شده را به حالت اولیه برگردانده و در انتها پاکسازی محل حادثه از روغن و بنزین آغشته در سطح خیابان انجام شد.

نظرات بینندگان