کد خبر: ۹۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

دانش آموزان کازرونی به یاری همکلاسی‌های خود شتافتند

همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار همدلی در مدارس کازرون و بصورت نمادین در دبستان دخترانه صدرالسادات این شهر برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار همدلی در مدارس کازرون و بصورت نمادین در دبستان دخترانه صدرالسادات این شهر برگزار شد.

سیدکمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به اهمیت انفاق، در جمع دانش آموزان اظهار داشت: انفاق فرصتی است که خداوند به بندگان می‌دهد تا افراد غنی بتوانند با کمک به مستمندان از رحمت و مغفرت خداوند متعال بهره‌مند شوند.

وی لباس فرم دانش آموزان را مفید دانست و گفت: لباس فرم باعث می‌شود دانش‌آموزان با هر طبقه اجتماعی و تمکن مالی با یک فرم یکسان‌سازی شده در مدرسه حاضر شوند و تفاوت وضع مالی خانواده‌ها، موجب رنجش دانش آموزان نشود.

جشن عاطفه ها در کازرون

علوی در ادامه با بیان فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: کمک‌های این نهاد، تنها محدود به کشور ایران نیست و به نیازمندان سراسر جهان یاری می‌رساند.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اهمیت آن خطاب به دانش آموزان گفت: شما به عنوان همیاران سرشماری باید خانواده‌ها را ترغیب به انجام سرشماری به صورت اینترنتی کنید که این امر موجب صرفه جویی در وقت و سرعت در کار می‌شود.

فرماندار کازرون افزود: با مشارکت همه افراد و بدست آمدن آمار صحیح می‌توان در جذب اعتبارات جهت توسعه فعالیت‌های مختلف و برنامه ریزی برای پیشرفت شهرستان اقدام مؤثرتری انجام داد.

حکمت ورع معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون نیز بیان کرد: ترویج بیشتر فرهنگ همدلی، احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند، بخصوص در کودکی و نوجوانی از مهمترین اهداف معنوی جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان است.

جشن عاطفه ها در کازرون

وی با بیان اینکه 1700 دانش آموز بی‌بضاعت و تحت پوشش کمیته امداد در آموزش و پرورش کازرون وجود دارد، گفت: تمام هدایای نقدی دانش آموزان پس از جمع آوری پاکت‌های جشن عاطفه‌ها در مدارس، بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدرسه توزیع می‌شود.

ورع خاطرنشان کرد: هر فرد خیری در حد وضعیت مالی خود می‌تواند با اهدای کمک در شادی و خوشحالی دانش آموزان نیازمند شریک شود و لبخند را بر لبان آن‌ها بنشاند.

گفتنی است کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه‌ها به تشخیص مدیران مدارس صرف امور تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت می شود.

جشن عاطفه ها در کازرون

جشن عاطفه ها در کازرون

جشن عاطفه ها در کازرون

جشن عاطفه ها در کازرون

برچسب ها: کازرون ، عاطفه ها ، مدارس
نظرات بینندگان