کد خبر: ۹۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبرداد:

کشف سلاح شکاری و قرص های روانگردان در عملیات پلیس نی ریز

دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز از کشف سه سلاح شکاری غیر مجاز و قرص های روان گردان در یک عملیات تعقیب و گریز توسط ماموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ ماموران نیروی انتظامی شهرستان نی ریز موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز در منطقه قطرویه سه سلاح شکاری و تعداد 230  ورق قرص ترامادول کشف کنند.

سید سجاد ساجدی دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز در گفتگو با خبرنگار نبض نی ریز گفت؛ ماموران انتظامی حاضر در ایست و بازرسی پاسگاه قطرویه پس از مشکوک شدن به پژو 405  دستور ایست میدهند که این خودرو با بی توجهی به اخطار پلیس فرار میکند.

وی ادامه داد: این خودرو پس از صدور دستور ایست، بر سرعت خود افزوده و قصد فرار میکند که پس از تعقیب و گریز و شلیک چند تیر هوایی خودرو متوقف و پس از بازرسی خودرو سه قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ساخت کشور ترکیه به همراه 210 ورق قرص ترامادول کشف می گردد.

ساجدی افزود: دو قبضه از اسلحه ها دو لول بوده و یکی پنج تیر پران می باشد.

وی ادامه داد: خودرو توقیف شده و اقلام مکشوفه تحویل دادگستری گردید و متهمین جهت تکمیل تحقیقات روانه زندان شدند.


 دادیار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب نی ریزگفت: خودرو دارای یک نفر راننده و یک نفر سر نشین بوده که هر دو 30 ساله بوده و از شیراز به سمت استان کرمان در حال تردد بوده اند.


وی در پایان گفت: هر سه اسلحه نو بوده و به صورت قطعه قطعه بوده که توسط مامورین سر هم بندی شده است.




برچسب ها: انتظامی ، کشف ، اسلحه ، قطعه
نظرات بینندگان