کد خبر: ۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
فرماندار نی ریز خبر داد:

بهره مندی مردم منطقه ریزاب از شبکه های رادیویی و تلوزیونی دیجیتال

فرماندار نی ریز از بهره مندی مردم شهرک ریزاب ،بنی کلاغی و روستاهای مرزی بخش قطرویه از پوشش تلوزیون و رادیوی دیجیتال خبرداد .

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز؛ محمد رضا امیری فرماندار شهرستان نی ریز در رابطه با راه اندازی سیستم دیجیتال تلویزیونی و  شبکه رادیویی در شهرک ریزاب وروستاهای مرزی نی ریز گفت : خوشبختانه با پیگیریهای بعمل امده ، مردم شریف این مناطق تحت پوشش دیجیتال قرار گرفتند.


وی ادامه داد: 18 شبکه تلویزیونی و 14 شبکه رادیویی برای 11000 نفر جمعیت تحت پوشش مناطق ذکر شده آغاز شده و انشاءالله پس از طی دوره آزمایشی و رفع اشکالات احتمالی بطور رسمی  به بهره برداری خواهد رسید

 فیروزی معاونت فنی صدا و سیما نیز در خصوص راه اندازی  شبکه دیجیتال رادیو تلویزیونی دیجیتال در منطقه ریزاب به خبرنگار نبض نی ریز گفت: با راه اندازی ایستگاه جدید الاحداث ریزاب به عنوان 73ایستگاه پوشش دیجیتال، روستاهای مرزی همجوار با استان کرمان تکمیل شد.

وی ادامه داد: سیستم تلویزیون دیجیتال در این نقطه DVB-T2 می باشد که باید مخاطبین عزیز فقط این نوع گیرنده‌ را که تفاوت قیمتی با نسل اول ندارد را تهیه کنند

 فیروزی در پایان از همکاری صمیمانه امیری فرماندار شهرستان نی ریز، ، مدیریت مخابرات و برق شهرستان ،اعضای محترم شورای اسلامی و سایر عزیزان تقدیر و تشکر بعمل آورد.


برچسب ها: ریزاب ، شبکه
نظرات بینندگان