کد خبر: ۹۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی بخش پاسارگاد:

پاسارگاد یکی از پاک ترین و امن ترین بخشهای استان است

فرمانده انتظامی پاسارگاد ؛بخش پاسارگاد را یکی از پاک ترین و امن ترین بخشهای استان دانست و در ادامه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی کاکی را ارائه کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، به مناسبت هفته نیروی انتظامی، بخشدار و جمعی از دهیاران وشوراهای بخش پاسارگاد با حضور در کلانتری این بخش با فرمانده و پرسنل دیدار و از زحمات آنها قدردانی کردند.

در این دیدارسجاد قنبری بخشدار پاسارگاد ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به پرسنل خدوم نیروی انتظامی از تلاشهای شبانه روزی این نیرو تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن قدردانی از شجاعت، دلاوری و ایثارگری ماموران نیروی انتظامی اضافه کرد: در حال حاضر در اکثر کشورهای همسایه شاهد جنگ ،ترورو خونریزی می باشیم ولی خوشبختانه با اینکه کشور ما در مرکز درگیریها قرار دارد اما شاهد امنیت ثبات و آرامش در کشور هستیم،امنیت و نظم ایران اسلامی مرهون رشادت های پرسنل ایثارگر نیروی انتظامی است.

قنبری در ادامه افزود: مردم با دیدن نیروی انتظامی احساس امنیت می کنند، مهمترین چیزی که نیروی انتظامی باید بر آن اهتمام ورزد ایجاد اعتماد در بین مردم و قانون مندی است .

بخشدار بخش پاسارگاد اظهار داشت: می توانیم با ادامه راه شهدا، تاسی از فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری  و ایجاد فضای همدلی و همزبانی بین دولت و مردم و اقتدار نیروهای انتظامی و امنیتی آرامش و ثبات داشته باشیم.

در ادامه  سروان زارعی  فرمانده کلانتری بخش پاسارگاد با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این هفته ویترین عملکرد نیروی انتظامی و فرصتی جهت تشکر و قدردانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر پرسنل خدوم نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی بخش پاسارگاد ابراز داشت: " همه باهم برای امنیت و آرامش " به عنوان شعار این هفته اعلام شده که فرصت تعامل با مردم شاخص اصلی آن است.

وی بخش پاسارگاد را یکی از پاک ترین و امن ترین بخشهای استان دانست و در ادامه گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی کاکی را ارائه کرد.   



 

نظرات بینندگان